Spring naar bijdragen

Jeeps In "te Koop Aangeboden"


theo-cj7
 Share

Recommended Posts

Wat komen er toch een groot aantal Jeeps voorbij in het te koop aangeboden topic.

Benzine duur aan het worden????????????

Ook veel nieuwelingen op het forum die speciaal een acount aanmaken om hier de jeep te koop zetten

Geen reacties op MP??? Hopeloos????

Sinds de nieuwe forum software kunnen mensen weer inloggen en meteen in Te Koop een topic openen, dat ging met een eerdere versie van het forum niet.

Tien moest je eerst langer staan ingeschreven en een aantal posts hebben om te mogen verkopen.

Dus ik denk dat het maar lijkt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles is te koop toch. Tis alleen de vraag of het gebodende bedrag voldoet aan wat de verkoper tussen zijn oren heeft zitten aan cijfertjes.

De verkopen zijn weer in de lift dus we weet hebben een aantal jeeprijders zitten wachten op betere tijden om dan uiteindelijk toe te slaan en nog wat geld te verdienen aan de verkoop van hun jeep.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik moet toegeven :blush: dat ik ook al een paar keer sinds vorig jaar op het punt stond om eens flink uit te dunnen...Want soms Jeeps :angry: kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen! maar dan heb een verstandige zoon :cry: die dan zegt niet doen pap! Die vind ik leuk...Tsja en wat wil je dan <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

  • Zie je aan mij...
  • 1= Darkwolf verkocht
  • 2= Nissan omgebouwd voor Croatia Trophy en daarna zou ik stoppen...Nissan gesloopt
  • 3= Vervolgens maar weer cj8 gekocht en verkocht
  • 4= nu staat er weer een Nekaf in de schuur ( koppakking eruit :wacko: )
  • 5= Ben inmiddels bang dat het nooit over zal gaan... :frusty:
  • Het ergste is dat er inmiddels ook 2 Harleys bij zijn gekomen...het wordt alleen maar erger ( help )
  • PS. Van Darkwolf heb ik nog steeds wel een beetje spijt, soms...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijne Willy's te koop...Omdat de bouw van ons huis waar ik mee bezig ben hopeloos veel geld kost.

Dat mijn vriendin ECHT niet graag in de Willy's zit

Dat de kindjes het plezant vinden om 10km achterin te zitten maar echt niet langer want daarna verdragen ze het gehobbeld niet meer en krijg je alleen gezeur en gejank.

Ik me daar noooiit iets van aangetrokken heb en er dolgraag mee rondrij(elke dag ermee naar het werk en, terug) maar nu met klein hartje hem toch te koop moet aanbieden.Het voelt voor mij aan als een sterfgeval.Maar troost me bij de gedachte dat er een CJ6 klaar staat om naar mijn hand te zetten + Een komplete nieuw Willy's body body heb je voor 2200euro .Papieren en chassis heb ik nog liggen.Dus er is nog genoeg hoop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...