Spring naar bijdragen

Zo maar lampglas verliezen??


Recommended Posts

ohmy.gif Niet te geloven ik reed weg, avond, licht aan... En toen werd mijn rechter lichtkegel op de weg plots in twee gesplitst???? Ik uitstappen en kijken... Zie daar het glas van mijn rechter koplamp compleet verdwenen. Dat terwijl ik nog geen twee minuten tevoren ernaar heb gekeken met een kennis, toen zat het er nog!!!!

Ik enkele passen terug achter auto (sorry) achter ZJ, en daar lag het glas in diggelen. Er zelf ook nog overheen gereden.

Heeft iemand zoiets al eens meegemaakt???

Is dat een kwaal van deze koplampen bij een grand cherokee uit 94?

De rest van de koplamp is totaal in orde, gewoon de kit losgelaten en zonder resten het complete glas weg, geen stoten of tik. Ik sta paf!!!

Hele koplamp vervangen of....? Is het glas soms los te vervangen?? Dat zou wel wat verklaren...... frusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom in de wondere wereld die Jeep heet.... tongue.gif

Dat verliezen van koplampglazen is "normaal" bij een ZJ, je bent niet de eerste en vast ook niet de laatste.... wink.gif

Of het glas los te vervangen is weet ik niet, ik denk dat Bastings of Jeepcherokeeparts echter wel complete koplampen heeft liggen voor een prijs waar je elders geen los glas voor hebt...

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is mij vorig jaar ook gebeurd, bij B&S een nieuwe unit gekocht (glas alleen is niet te koop!!).

Gelijk bij de oude koplamp het glas proberen los te krijgen, ging bij mij namelijk erg gemakkelijk. Deze goed schoongemaakt en opnieuw met glaslijm (waar ze ook een aquarium mee maken) vast gezet. Zit nu dus weer zo vast als een huis. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens op www.ebay.com met als zoekfunctie Grand Cherokee.

Voor ongeveer 25$ heb je een complete lamp,er zit dan wel geen Europees goedkeur op.

Voor de verzendkosten hoef je het ook niet te laten want die zijn ongeveer ook 25$.

Dus 2 lampen plus de verzendkosten is 75 dollar(ongeveer 65 euro)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ZJFred@Apr 7 2005, 23:32

Is mij vorig jaar ook gebeurd, bij B&S een nieuwe unit gekocht (glas alleen is niet te koop!!).

Gelijk bij de oude koplamp het glas proberen los te krijgen, ging bij mij namelijk erg gemakkelijk. Deze goed schoongemaakt en opnieuw met glaslijm (waar ze ook een aquarium mee maken) vast gezet. Zit nu dus weer zo vast als een huis. wink.gif <div align="right">

Kijk, dit is nou preventief een strak plan. Ga ik morgen gelijk doen thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...