Spring naar bijdragen

21 Augustus 4x4 Zanderij (Katwijk)


Donders
 Share

Recommended Posts

Die had ik nog niet aangekondigd gezien hier. Gaan daar nog Jeepers van dit forum heen? Ik zou zelf graag meedoen met mijn Cherokee, maar heb nog nooit off-road gereden en denk dat het dus nog te hoog gegrepen is. Maar ik ga wel kijken om er wat van op te steken. :unsure:

http://www.oranjeverenigingkatwijk.nl/index.php?p=22⊂=44

bewerkt door Donders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die had ik nog niet aangekondigd gezien hier. Gaan daar nog Jeepers van dit forum heen? Ik zou zelf graag meedoen met mijn Cherokee, maar heb nog nooit off-road gereden en denk dat het dus nog te hoog gegrepen is. Maar ik ga wel kijken om er wat van op te steken. :unsure:

http://www.oranjeverenigingkatwijk.nl/index.php?p=22⊂=44

Parcours is niet al te moeilijk! Je hebt een makkelijk parcours wat door standaard auto's prima gedaan kan worden en en een iets moeilijker parcours ( 1 modderbak ) Helaas als je in de modderbak vast komt te staan ben je aangewezen op de hulp van de shovel bestuurder en dat kan wel eens fout gaan bij een iets te lompe shovel bestuurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben der ook wee bij.. vorrig jaar zonder dak gereden en motortje was net gereviseerd dus die was gelijk lekker ingereden... het enigste nadeel is dat de heel veeel mensen uit de omgeving bij zijn en het terrein eigenlijk best klein is... veel file rijden dus...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...