Spring naar bijdragen

Inbouw rembekrachtiging


Milo
 Share

Recommended Posts

Goedemorgen!

Binnenkort van plan om de niet aanwezige remkrachtiging in te bouwen in Wagoneer uit '63. Helaas geen ruimte voor grote trommel bij schutbord, heeft er iemand ervaring met een rembekrachtiger op pomp van de stuurbekrachtiging? Ik heb deze wel eens gezien bij een oude Chevy.

Ook wil ik de voortrommels vervangen door schijven, iemand hier ervaring mee bij een '63-er? De bestaande berichten over ombouw van achtertrommels al gelezen maar ben benieuwd of er voor de vooras extra aandachtspunten nodig zijn en evt. standaard kits te krijgen zijn.

Alle tips/adresjes etc welkom!

THX, Milo

ps.. stuurbekrachting is ook niet aanwezig, misschien tegelijk ombouwen maar deze mis ik niet zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bj,s offroad 625,00 $

09-4582.jpg

Welke vooras heb je ????? een 27 of 44 as

Hier een link voor voor je

‘‘rembekrachtiger op pomp van de stuurbekrachtiging? Ik heb deze wel eens gezien bij een oude Chevy.’’

http://www.bjsoffroad.com/CartGenie/prod-769.htm

&

www.stu-offroad.com/suspension/vanco/hydroboost-1.htm

hboost-1.jpg

Suc6 Ed:bye1:

bewerkt door Green bear
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Binnenkort van plan om de niet aanwezige remkrachtiging in te bouwen in Wagoneer uit '63. Helaas geen ruimte voor grote trommel bij schutbord, heeft er iemand ervaring met een rembekrachtiger op pomp van de stuurbekrachtiging? Ik heb deze wel eens gezien bij een oude Chevy.

Ook wil ik de voortrommels vervangen door schijven, iemand hier ervaring mee bij een '63-er? De bestaande berichten over ombouw van achtertrommels al gelezen maar ben benieuwd of er voor de vooras extra aandachtspunten nodig zijn en evt. standaard kits te krijgen zijn.

Alle tips/adresjes etc welkom!

THX, Milo

ps.. stuurbekrachting is ook niet aanwezig, misschien tegelijk ombouwen maar deze mis ik niet zo.

naar www.ifsja.org gaan en kijken naar de user: Elliot die verkoopt voor weinig complete hydroboost setjes. evt. bij BJ's schijven en klauwen erbij halen en je hebt een modernere remmende wagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

zoals beloofd een update..

de roestduivel sloeg zo hard toe dat het gaspedaal meer met mijn hak moest worden ingetrapt dan met mijn hele voet....bleek zwevend aan het tapijt te hangen....

Gelijk maar hele bodem l+r eruit en straks nieuwe reconstrueren, de remmen en stuurbekrachtiging laat dus nog even op zich wachten.

Hoe kan ik foto's bijvoegen van dit klusje??? Alleen met een url in voegen??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

tijd geleden dat ik hier kon inloggen :blink: leuk weer dat t online is!

Bodemplaten links en rechts compleet vernieuwd, nieuw apkaatje en weer vrolijk baggeren.

Ondertussen bezig geweest met evt ombouw naar schijfrem/rembekrachtiging. Misschien paar assen van een blazer proberen, schijnt goed te passen. Bezig om te kijken welke ik nodig heb, iemand ervaring/know how??

Helaas is bij een inbraak een paar onderdelen verdwenen, daardoor weer op zoek naar een grill voor een 63er, de kleine die alleen in t midden zit en niet over de hele breedte.... laat maar weten als je er een hebt liggen die je kwijt wilt!

Iemand nog op USA dag in Breda geweest, afgelopen 4 september??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...