Spring naar bijdragen

Slecht bericht over Dezperado


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by Utah@Apr 1 2005, 17:28

Welcome Back Dez.

Het zou wel niet lang meer duren tot je hier weer reageerd.Xi je van der week wel weer. cool.gif <div align="right">

hardstikke bedankt ja net thuis gekomen ben nog een het uitpluizen wat ik wel en niet kan. stapel papier onderin de kast eruit en gestrekt been erin en draadloos toetsenbord ben ik weer on line. Miniziekenhuis hier ik in rolstoel en marian en Ruvianne op krukken Maar komt allemaal goed .Ik denk ( hoop) dat ik over een halfjaartje weer kan lopen en autorijden. Voorlopig 3 maanden helemaal nix en de boel aan elkaar laten groeien Heb in ieder geval tijd genoeg om jullie te ergeren of vermaken Zal ff moeten trainen om on topic te blijven

Heb alle nieuws van de afgelopen 3 weken gemist maar daar ga ik me morgen wel in verdiepen ( Hoewel morgen in de tuin ook niks mis mee) Iemand nog goede adviezen wat betreft airlockers op een rolstoel ??

tot gauw

hans/ dezperado

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hardstikke bedankt ja net thuis gekomen ben nog een het uitpluizen wat ik wel en niet kan. stapel papier onderin de kast eruit en gestrekt been erin en draadloos toetsenbord ben ik weer on line. Miniziekenhuis hier ik in rolstoel en marian en Ruvianne op krukken Maar komt allemaal goed .Ik denk ( hoop) dat ik over een halfjaartje weer kan lopen en autorijden. Voorlopig 3 maanden helemaal nix en de boel aan elkaar laten groeien Heb in ieder geval tijd genoeg om jullie te ergeren of vermaken Zal ff moeten trainen om on topic te blijven

Heb alle nieuws van de afgelopen 3 weken gemist maar daar ga ik me morgen wel in verdiepen ( Hoewel morgen in de tuin ook niks mis mee) Iemand nog goede adviezen wat betreft airlockers op een rolstoel ??

tot gauw

hans/ dezperado

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maar komt allemaal weer goed hoor Ergste is dat ik de evenementen moet missen

voorlopig. Hoop in een paar maanden weer te kunnen lopen maar dat gaat langzaam de goede kant op. Rechterknie moet 3 maanden rust voordat ik verder kan revalideren. Heb al van die magere ouwe lulle pootjes maar over poosje

denk ik weer ass te kicken hahahaha Mijn Wranger staat buiten op me te wachten en zodra Marian weer kan autorijden kom ik zeker kijken naar jullie capriolen. Denk dat ik ook in Westervoort aanwezig ben dus to gauw en bedankt voor jullie medeleven maar onkruid vergaat niet. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo modder, dat was gewoon Veldhovens basic' bruin.

Orgineel van de bakker, gebakken bagger van vloerdeeg.

Volgens het TNO schijnt donker bruin heéél gezond te zijn, bijzonder voor de dames met een enigszins lichte huid, je weet wel een engels tiepje.

Nu is Marjan verre van blond. echt waar, maar wel gevoelig, zeg ik, engels tiepje

Mocht ik werkelijk iets smerigs en onieginsch hebben achtergelaten, dan is dat niet meer dan stom toeval. Normaal laat ik niks achter, alleen mijn goede wensen.

Hans, je bent toch niet zo stom om te vroeg uit je nest te komen, ik verbied het je !!!

Als het persé moet, neem ik Marjan wel mee zodat zij jou achteraf kan vertellen hoeveel lol we hebben gehad, maar jij moet mij dan wel beloven dat je rustig in je bed blijft, anders doe ik dat echt niet.

wink.gifcool.gifrolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja ben er ook dankbaar voor en geloof me er gebeuren zoveel rotdingen

die veel erger zijn. De dealer waar ik die auto kocht brak zn been op de zelfde dag toen hij uitgleed in zijn garage. Is GertJan Baan van Baan Twente een hele grote in de achterhoek. Hij belde me en zei Hans ik lag bij gebrek aan ruimte even op de maag darm afdeling tussen de kankerpatienten die met slangetjes lagen te wachten op het einde en realiseerde me dat ik geen problemen had.en kijk maar naar de tv al die natuurrampen

Ik heb een lieve vrouw en fijne kinderen geen zorgen van betekenis Fijne vrienden en leuke hobbies.. Ik loop heus wel weer Duurt ff nou dan heb ik dus meer tijd om jullie te ergeren als ik weer off topic ga of me met dingen bemoei waar ik geen zak verstand van heb Maar ik lig af en toe wel dubbel van het lachen hier van de onzin die ik lees. Maar kom zo mn tijd wel door en zijn meer voordelen je leert ook wie je vrienden zijn. Nu moet het weer ff omslaan en dan regel ik een scootmobiel zodat ik naar de kroeg kan. Krukken kan ik voorlopig vergeten zolang ik niet minstens 1 poot heb om op te staan.

Nog een voordeel is dat ik al een maand niks kapot heb aan mn Jeep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...