Spring naar bijdragen

Pinksteren in Ballenstedt - the last time ever!


Jeep Club Deutschland
 Share

Recommended Posts

Er komt een inschrijving, ronde tijd van Veldhoven zal het op de site van JCN staan, de complete inschrijving moet geprint worden en mee genomen worden naar de heimat, de kosten die men maakt voldoe je aldaar,

Have fun:bye1:

Jup..... hij staat inmiddels op jeepclub.nl.....

In het Pinksterweekend van 22 t/m 24 Mei is er weer een JeepCamp in Ballenstedt, Duitsland. Al enige jaren lang 'n oergezellig weekend voor menige JCN'er. Onze zusterclub JeepClub Deutschland nodigt ons hiervoor uit!

Het voorlopige programma vindt je hier! En inschrijven kun je hier! LET OP! Inschijven kan t/m 10 Mei!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wij zijn er ook nog niet helemaal zeker van of we wel of niet gaan, Jeep ligt op dit moment uit elkaar en weet niet of ik het red om het allemaal weer klaar te krijgen voor die tijd.(we doen ons best!!!) ik zit dan alleen met de inschrijving van "10 mei", heb geen idee of ze daar moeilijk over doen?

Groetjes Karl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze doen niet moeilijk over de 10e, al zou je van te voren niet inschrijven komt het altijd wel goed, als je niet voor de 10e meer kunt inschrijven kun je het inschrijving meenemen en daar overhandigen, is echt geen enkel probleem.

Veel plezier allen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er is een autowasplaats die werkt op munten van 1 eur en 0,50 € dus neem wat extra munten mee.

In Ballenstedt de Jeep bordjes volgen

Niet betalen met cheque dus contant geld mee nemen.

Ik rij donderdag eind van de morgen weg en hoop er rond een uur of 6-7 te zijn. Ik rij Arnhem Oberhausen Dortmund Bielfeld Bad Oeynhausen Hannover Braunschweig Wolfenbuettel Quedinburg dan bij Nachterstedt via de L75 naar de Ballenbak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier allemaal, wij gaan definitief niet. Nog steeds automaat problemen, heb sinds afgelopen zaterdag een donor aw4. Maar is een beetje kort dag.

Jammer, feleciteren jullie Dennis van ons.

Jammer nou, kunnen jullie niet wat vroeger weg....................... al weet ik wel wat voor antwoord je zult geven;)

Nee, helaas zijn de jongens niet eerder vrij van school.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ... klaar ... alles ingeladen

morgen hier vertrek om 8 uur

eerst naar Giesbeek om bakkie leut bij Dez te doen

dan samen nog zo'n 500km tuffen (is voor mij 2 tankjes benzine)

is daar behoorlijk nat volgens de weergoden

maar dat kan de pret niet drukken

see you there :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Otto dat je niet mee kunt, hopelijk heb je de reparatie snel geklaard. Misschien zien we jullie dan op Strand Horst.

Strandt Horst lukt in ieder geval, is bijna een thuis wedstrijd.

Jammer, feleciteren jullie Dennis van ons.

Doen we.

Veel plezier allemaal, hou 't heel:B

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...