Spring naar bijdragen

JCN B@®n#v#ld 21 maart 2010


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zoo... ook weer thuis. eerst even een bakkie koffie genomen. Was idd weer een leuke en gezellige dag. Lekker gereden en gegeten. Werd bij het weggaan nog door Jean-Paul verrast met een Jeep portefeule, had de beste score bij de proef met de balletjes. Tis wel een voordeel dat de CJ5 kort en smal is, ha ha

Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was gezellig en mooi weer.

Ik zou naar Veldhoven gaan omdat een vriend een Landrover heeft maar wat een watjes. Het regent, het is zo ver pfffff

Wat een volk die Tata lovers

Hier mn fotos http://www.flickr.com/photos/dezperado/sets/72157623664132164/show/

zijn ook naar de webmaster van Jeep Club gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer een uitermate leuke dag, Ron de beurs gewonnen met de trail, F.M. bedankt voor het beschikbaar stellen:D. Ad en Gert hadden de paaltjes met de ballen voor mij weer iets te nauw gezet:(, de vernuftige afstands meter deed het ook goed, hij was regelmatig te horen, bijna was het ding plat omdat Karin bij de toeter dacht doorgaan:blink:.

Karin won 2e prijs bij de sprint, ze had eigenlijk 1e moeten zijn, was het niet dat Hendrik (Black Bear) even de andere kant op keek:whistle:, maar zo gaan dingen nu 1maal bij JCN.

Verder heb ik me prima vermaakt, de xj is nog heel, we een paar deukjes:wacko:.

Verder weer gezichten met een lach.

Orga bedankt, dames :whistle: van de catering ook:bye1::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was weer een uitermate leuke dag, Ron de beurs gewonnen met de trail, F.M. bedankt voor het beschikbaar stellen:D.

a.s weekend zijn 3 jeep pockets te winnen in Drenthe

ot

de foto's zien er leuk. en vooral de big wrangler van hendrik.

ps hebben zie ook in cj model hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Superdag geweest,lekker weer gehad.:yes:

Was weer goed georganiseerd en ook zeer leuk aangekleed met die KLEINE JEEP.

Vandaag ook weer EJG z'n wagen de maandelijkse grote beurt gegeven,misschien raadzaam Evert om dat soort dingen voortaan thuis te doen:P

Jos en trouwens alle andere die foto's hebben gemaakt;Ze zijn weer prachtig!!!

zeer zeker die van de zwanen.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een lekker dagje, met een steeds hogere temperatuur. Voorjaar hangt nu echt in de lucht. Erg jammer dat ik heb moeten besluiten de YJ thuis te laten. En ondanks beloftes met de Grand niet meer in het terrein te komen, kon ik toch de verleiding niet weerstaan, om toch maar een keer of wat het heuveltje te beklimmen :yes:.

Ook verbazend: de grootste jeep ter wereld!! ;)

En altijd leuk om te zien dat als Black Bear verzoekt dat er eens "een zieke geest" een stukje moet gaan rijden, er een donker blauwe Cherokee gestart word.... :yes:;)

Gezien het mooie weer, de navigatie op "snelweg vermijden" gezet en binnendoor terug gereden, wat ons bij een lekker restaurantje in Nieuwegein bracht ;).

Iedereen bedankt voor de gezelligheid!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...