Spring naar bijdragen

Zondag 27 februari 2005, Groesbeek


Kameel
 Share

Recommended Posts

(Voor wie niet met ORC meedoet, of gewoon wil gaan kijken...)

Groesbeek

Nijmeegse Baan (Motorcrosscircuit d'n Hoek)

Datum: zondag 27 februari 2005

Tijd: van 10.00 tot 16.00 uur

Kosten: € 25 voor niet leden

Terreingesteldheid: Het betreft een permanent circuit

Toegangseisen & regels Zie onze regelspagina

Routebeschrijving:

Neem op de A73 afslag nummer 3. Blijf vervolgens de borden richting Groesbeek volgen. U komt vanzelf op de N271 terecht. Na Molenhoek gaat u linksaf richting Groesbeek.

In Groesbeek gaat u voor de molen op de rotonde linksaf richting Nijmegen. U blijft dan alsmaar rechtdoor rijden tot u op een T-splitsing komt. Hier gaat u linksaf richting Nijmegen.

U passeert een Total benzinestation aan uw linkerhand. In een scherpe bocht naar rechts moet u linksaf en meteen weer rechts. Daar staan de borden naar V.V. Germania, Sportpark Noord. Volg vanaf hier de ANVT bordjes.

ANVT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch simpel man.

gewoon erop schroeven.

Reservoir vullen, dan iemand in de auto de rem laten bedienen, iemand bij de remklauw om het nippeltje te bedienen.(wel een slang met een potje erop doen ivm vloeistof)

rem intrappen, nippel losdraaien totdat pedaal onderin zit, nippel dichtdraaien.

Rem op laten komen en weer opnieuw beginnen.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Reservoir vullen, dan iemand in de auto de rem laten bedienen, iemand bij de remklauw om het nippeltje te bedienen.(wel een slang met een potje erop doen ivm vloeistof)

rem intrappen, nippel losdraaien totdat pedaal onderin zit, nippel dichtdraaien.

Rem op laten komen en weer opnieuw beginnen.

En... af en toe ff kijken of er nog voldoende olie in het reservoir zit..... ( anders blijf je aan het ontluchten.... wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@Feb 23 2005, 13:25

Is toch simpel man.

gewoon erop schroeven.

Reservoir vullen, dan iemand in de auto de rem laten bedienen, iemand bij de remklauw om het nippeltje te bedienen.(wel een slang met een potje erop doen ivm vloeistof)

rem intrappen, nippel losdraaien totdat pedaal onderin zit, nippel dichtdraaien.

Rem op laten komen en weer opnieuw beginnen.

Groeten Bas

<div align="right">

(wel een slang met een potje erop doen) En ik moet dit snappen ??????

Op mijn potjes zitten dekseltjes of bedoel je een KApotje op mn slang ??? wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by charlie@Feb 24 2005, 17:53

Ik heb sinds ca 1 week ook een Jeep Grand Cherokee.

Ik zou graag offroad gaan rijden, maar weet nog totaal hoe en wat.

Zou dit een mooie mogenlijkheid zijn, of adviseren jullie iets anders.

PS. het is voor mij wel mooi dichtbij, ik woon in Oss.

<div align="right">

Oss?? Toch niet weer 1 he? wink.gifbiggrin.gif

Groesbeek hoeft niet een moeilijk terrein te zijn, maar als eerste terrein?

Ga gewoon kijken, onmoet wat mensen en dan kun je altijd zien of je het doet..

Anders kun je eens naar een Jeep-Academy gaan van Jeepclub Nederland. Daar komen meer mensen met geen/weinig ervaring en zat jeepers die willen helpen.

(rijden in groepen)

..eerstvolgende 3 april in veldhoven, ook niet veraf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook mn bedenkingen om iemand met rode vingers aan mn zilveren remleidingen te laten komen maar zou toch fijn zijn als je me ff hielp dan kunnen we de bds samen uitproberen in Groesbeek

Ken nog steeds zwarte vingers dry.gif

Maar je Jeep is er klaar voor.

Nu jij zelf nog.

Om 9.30u Bij de Mc, Gelredome. Red je dat??? tongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo Groesbeek hebben we er weer opzitten.

Niet te vergelijken met Horst. Ik had wel naar mn zin maar was filerijden en moeilijk om bij elkaar te blijven. Eigenlijk was het veel te druk.

maar wel een en ander kunnen uitproberen. De knallen onder auto waren niet mn kruisjes en niet de vering maar de verlenging van mn panhardstang die we niet vast gezet hadden zoals Sjikita gezegd had. Maar dat kan snel worden opgelost gaatje boren boutje erdoor. Mn pitmanarm moet er ook nog op.

Cees van Geffen heeft zn wrangler het smerigst gemaakt originele kleur niet terug te vinden. Sjikita en Black Bear ) Met de Bitch' gingen schoon naar huis.

Utah was ook redelijk schonn maar zocht toch de plas op evenals Cees

Ik dorst het niet omdat mn lucht inlaat te laag zit Was denk wel metertje diep.

Heb paar fotos gemaakt en naar Sjef gebracht. Paar mooie van Cees en Utah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij waren wat laat 13:30-14:00 zoiets maar op Sjikita na waren er nog maar erg weing Jeeps te zien...iedereen was al weg. Toch snel opgegeven? wink.gif

Het was idd alleen maar filerijden dus eigenlijk maar goed ook. Weinig proeven, gewoon achter elkaar aan.. tis maar wat je wil. (stiekum blij dat ik ben blijven liggen vanmorgen biggrin.gif )

Wel mooie baan en mooi weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...