Spring naar bijdragen

pimpen xj


aitze
 Share

Recommended Posts

Nou daar gaat het mooie karretje:wacko:, deze zullen we eens gaan pimpen, alle plastic moet er maar voordat we het stuk rijden:D, morgen gaan we het verhikkel even in hogere sferen brengen, en eens wat beter voeten werk geven

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar gaat het mooie karretje:wacko:, deze zullen we eens gaan pimpen, alle plastic moet er maar voordat we het stuk rijden:D, morgen gaan we het verhikkel even in hogere sferen brengen, en eens wat beter voeten werk geven
goed project zeg, lekker duidelijk allemaal

mooie technische fotoos ook:):)

<_<<_<<_<<_<<_<<_<<_<<_<<_<

komt nog wel

Kijk. Fuckuh en Suckuh Deel II:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hij is bijna klaar:ohmy:, geen tegenslagen gehad:wacko: er was alleen een oog van een veer gebroken, Nico gaf links voor ergens een klap met de hamer tegen aan en recht achter valt er wat af:D, dus hebben we de slijptol maar eens tevoorschijn gehaald en een lastoestel, de veer te lijf en klaar is het weer:whistle:, we gaan nog wel even een ander veertje bij boris bestellen, even op zeker spelen:blink:. voor zover dit kan met dit merk:yes:

Iets trilling in de aandijflijn, hoef geen advies heb mijn plan al getrokken, dus suc6 verzekerd:whistle:

Alle plastic is verdwenen, daar knapt zo'n XJ echt van op, het is leuk werk om het er af te slopen, ik kan het iedereen aanraden.

Morgen zal eens wat foto's posten

nou doooooeeeeeei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar is hij dan, wel ongewassen:D, op 31 inch AT BF Goodrich met standaard velgen.

De verhoging set die ik heb gebruikt komt bij www.jeepparts.nl vandaan en is het huismerk van Omix wat weer gemaakt wordt bij skyjacker, is een set met add a leaf voor achter, nieuwe schokbrekers, nieuwe veren voor, en de brace voor de trackbar, compleet met onderste draag armen, nieuwe U bolts waren niet bij de set maar heb je wel nodig.

Bij de montage zijn wij geen gekke dingen tegen gekomen, was goed te doen, ik vind het resultaat prima, de wagen rijd goed, maar ga hem volgende week nog wel laten uitlijnen, deze veranderd iets omdat de wagen omhoog komt, en de stuurstang geknikt staat.

Er staan nog een paar acties op het programma

remleidingen verlengen

disconnects plaatsen

assen nakijken en waar nodig lagers en keerringen vervangen

nieuwe kleppendeksel pakking, oude lekt een beetje:wacko:

we blijfen wel posten hoor<_<

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...