Spring naar bijdragen

CJ-Mahindra bladveer


monkey
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jongens ,dan even voor de duidelijkheid, mijn kenteken komt niet overeen met het voertuig doordat de vorige eigenaar belastingvrij wilde rijden en omdat dit een openbaar forum is ....... get it , of moet ik het echt helemaal uitleggen.......

Even voor de duidelijkheid terug. Mocht jij jouw auto wat dus volgens jouw verhaal een cj5 op kenteken is toevallig overgeschreven hebben op jouw naam en dat heb jij toevallig in de maanden oktober , november of december gedaan. Dan behoor jij bij 1 van de 6 cj5's. Van die 6 cj5's zijn er 2 zonder een geldige apk. Als ik jouw verhaal lees dan gebruikte de vorige eigenaar de wagen om te crossen. Dan bestaat de kans dat er geen apk op zit. Ach zo moeilijk is het niet om alles te achterhalen met zo weinig info.

PS welkom hier en succes met het opknappen van je wagen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de duidelijkheid terug. Mocht jij jouw auto wat dus volgens jouw verhaal een cj5 op kenteken is toevallig overgeschreven hebben op jouw naam en dat heb jij toevallig in de maanden oktober , november of december gedaan. Dan behoor jij bij 1 van de 6 cj5's. Van die 6 cj5's zijn er 2 zonder een geldige apk. Als ik jouw verhaal lees dan gebruikte de vorige eigenaar de wagen om te crossen. Dan bestaat de kans dat er geen apk op zit. Ach zo moeilijk is het niet om alles te achterhalen met zo weinig info.

PS welkom hier en succes met het opknappen van je wagen.

Nou nou, de speurneus van het jaar sherlock 1972:bye1:, wat heeft de man/vrouw hier nu aan:frusty:, compleet overbodige info.

Hoe bedoel je big brother is watching you:whistle:

:ohmy:

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Aitze dat jij mij erop attendeerde dat mijn info compleet overbodig is. Toch goed om te zien dat een niet moderator al die taken op zich neemt. Je krijgt het nog druk zo :bye1:

Monkey heb jij al contact gehad met diverse verenbedrijven. Dat is zeker een aanrader. Vraag wel goed van te voren naar de kosten. Het kan wel eens prijzig uitvallen.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx Aitze dat jij mij erop attendeerde dat mijn info compleet overbodig is. Toch goed om te zien dat een niet moderator al die taken op zich neemt. Je krijgt het nog druk zo :ohmy:

Smoordruk:yes:, waar voor belang heeft de man / vrouw er bij dat zijn kenteken word na getrokken door een of andere koekebakker van een forum die hij niet eens kent ,doe eens normaal man :bye1:

OT de bladveren zijn het zelfde als van de oude modellen jeeps, deze mensen hebben vast wel voor je

wildeberg

bram van buuren

staman

bewerkt door aitze
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Smoordruk:yes:, waar voor belang heeft de man / vrouw er bij dat zijn kenteken word na getrokken door een of andere koekebakker van een forum die hij niet eens kent ,doe eens normaal man :whistle:

Tja als iemand de indruk geeft of zegt of denkt dat iets niet mogelijk en dat je niks met de gegeven info kan doen sla ik op hol. Tis 1 van de vele afwijkingen die ik heb en op de 1 of andere manier is het een kick om juist dingen te doen waarvan anderen zeggen dat het niet kan of onmogelijk is. Zo hebben we allemaal toch wat. De 1 wil graag de wereld verbeteren en de ander juist totaal niet.

Maar nu weer OT.

Succes Monkey met het zoeken en opnieuw opknappen van je cj5/mahindra

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen nogmaals bedankt voor de belangstelling en goede reacties en een beetje humor en gekibbel maakt het nog leuk ook.

Ik ga nu eerst op vakantie met m'n xj cq hondenhok en daarna ga ik aan m'n jeepje beginnen, ik hou jullie op de hoogte ook over de papieren.

Prettige feestdagen en voor Gordon een extra knipoogje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen nogmaals bedankt voor de belangstelling en goede reacties en een beetje humor en gekibbel maakt het nog leuk ook.

Ik ga nu eerst op vakantie met m'n xj cq hondenhok en daarna ga ik aan m'n jeepje beginnen, ik hou jullie op de hoogte ook over de papieren.

Prettige feestdagen en voor Gordon een extra knipoogje.

prettige dagen:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen nogmaals bedankt voor de belangstelling en goede reacties en een beetje humor en gekibbel maakt het nog leuk ook.

Ik ga nu eerst op vakantie met m'n xj cq hondenhok en daarna ga ik aan m'n jeepje beginnen, ik hou jullie op de hoogte ook over de papieren.

Prettige feestdagen en voor Gordon een extra knipoogje.

als je het kenteken en auto klaar hebt en er staat ergens Jeep dan kun je bij de jcn mee rijden en je auto leren kennen ( er rijdt daar van alles van chevy nissan ford en toyota onderdelen gebouwde tot original jeeps)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als je het kenteken en auto klaar hebt en er staat ergens Jeep dan kun je bij de jcn mee rijden en je auto leren kennen ( er rijdt daar van alles van chevy nissan ford en toyota onderdelen gebouwde tot original jeeps)

Dus als je met mijn Asia Rocsta kom waar een Jeep plakkertje erop zit kan je mee rijden met JCN??:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

........BTW ik heb al in de gaten dat Utah hier de leukste is , ik zal hem voortaan maar Gordon noemen die heeft de zelfde soort humor en Utah zal zeker ook wel zo een leuk permanentje hebben denk ik.

Hoe wist je dat eigenlijk??

post-1966-12873027584384_thumb.jpg

BTW, dit is geen Jeep maar een Joop met Jeepstickertjes

:whistle::lol::bye1::lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...