Spring naar bijdragen

3 april, JeepAcademy, Veldhoven


Dutch Rebel
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Originally posted by GJ_@Mar 9 2005, 09:29

Wat is een Jeep Academy???

<div align="right">

Citaat JCN:

De Academy is in eerste instantie bedoeld voor de Jeeper die vaardigheden en vertrouwen

in het off-road rijden wil verkrijgen. Tevens is de Academy geschikt voor de meer

ervaren off-roader die zijn stuurmanskunsten verder wil uitbouwen.

Ontdek precies hoe jij en je Jeep® bepaalde situaties kunnen tackelen.

Bijvoorbeeld: Je nadert een waterpartij, ga er erdoor of ga je er om heen???. Je leert hoe je een waterpassage veilig kunt nemen, hoe steile hellingen en afdalingen genomen kunnen worden, wat je juist niet en juist wel moet doen.

Jeep®Academy zal je het vertrouwen, de vaardigheden en de ervaring geven voor alle situaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Originally posted by Dutch Rebel@Mar 17 2005, 23:20

Kunnen Kameel en Bumper mij even een exacte routebeschrijving geven voor het terrein.

Mijn dank daarvoor is spreekwoordelijke eeeeeeeeeeindeloos

<div align="right">

Ehhh zou je dat nou wel doen Ruud.......

Toen wij vorige keer achter hun aanreden zijn we tot de ontdekking gekomen dat veldhoven groter is dan je denkt tongue.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer Banaan...gewoon verzetten anders. wink.gif

Afijn, hier de landelijke routebeschrijving. (vliegveld laat ik 'links' liggen, straks is er wéér een vliegshow zodat iedereen van z'n padje raakt biggrin.gif )

Vanaf de A2:

  • Afslag 29 (vliegveld)
  • Ga richting Acht.
  • Na een kleine km stoplichten links, de Oirschotsedijk op.
  • Doorrijden tot onder het viaduct, dan links voorsorteren.
  • Linksaf de Landsard op. (rij rustig en geniet van de bomen.... cool.gif )
  • Na weer ongeveer een km net over de brug rechtsaf de Spottersweg op.
    Hier mag gelachen worden om de mensen die op de parkeerplaats met camera's en ander soortig spul vliegtuigen staan te bekijken. Dat doen ze al heel lang, zowel spotten als lachen. Ieder z'n hobby uiteraard. wink.gif
  • Na ongeveer 900 meter linksaf de Landardseweg op.
  • Je passeert de cartbaan en het motorcross terrein en na ongeveer 2100 meter, net voor de boerderij, rechtsaf het zandpad op.
    Aan het eind van het pad is het hek van het terrein.

Via vliegveld: vanaf afslag 29 richting vliegveld rijden, bij het viaduct rechtsaf. Na 500 meter de rotonde rechts. Na 600 meter vòòr de brug linksaf de Spottersweg op...en dan: zie hierboven.

Maar da's een vrij saaie route: leeg industrieterrein en druk vliegveldje. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Kameel@Mar 18 2005, 11:48

Jammer Banaan...gewoon verzetten anders.  wink.gif

Afijn, hier de landelijke routebeschrijving. (vliegveld laat ik 'links' liggen, straks is er wéér een vliegshow zodat iedereen van z'n padje raakt biggrin.gif )

Vanaf de A2:

  • Afslag 29 (vliegveld)
  • Ga richting Acht.
  • Na een kleine km stoplichten links, de Oirschotsedijk op.
  • Doorrijden tot onder het viaduct, dan links voorsorteren.
  • Linksaf de Landsard op. (rij rustig en geniet van de bomen....  cool.gif )
  • Na weer ongeveer een km net over de brug rechtsaf de Spottersweg op.
    Hier mag gelachen worden om de mensen die op de parkeerplaats met camera's en ander soortig spul vliegtuigen staan te bekijken. Dat doen ze al heel lang, zowel spotten als lachen. Ieder z'n hobby uiteraard.  wink.gif
  • Na ongeveer 900 meter linksaf de Landardseweg op.
  • Je passeert de cartbaan en het motorcross terrein en na ongeveer 2100 meter, net voor de boerderij, rechtsaf het zandpad op.
    Aan het eind van het pad is het hek van het terrein.

Via vliegveld: vanaf afslag 29 richting vliegveld rijden, bij het viaduct rechtsaf. Na 500 meter de rotonde rechts. Na 600 meter vòòr de brug linksaf de Spottersweg op...en dan: zie hierboven.

Maar da's een vrij saaie route: leeg industrieterrein en druk vliegveldje.  wink.gif <div align="right">

Kan je dit niet ff omzetten in BPS?? biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by pulles5@Mar 18 2005, 18:08

kan ik daar met een cherokee ook iets komen doen

<div align="right">

Jawel hoor... niet het makkelijkste terrein als je door het bos wil (en ja, dat wil je want dat is leuk biggrin.gif ), maar je kan bijna overal omheen mocht er iets niet lukken.

Hangt een beetje van het weer af.. met 'vochtig' weer staan er vrij redelijke plassen. Maar ook weer niet overal.

Is dit warrig genoeg?

Mooi.

Verder een leuk speelterrein ernaast met wat zandbultjes en een ini-mini strandje wink.gif

ps: leuk terrein, van alles wat.

rolleyes.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Grand BoJo@Mar 18 2005, 21:43

blijft een pleuris eind vanuit Amsterdam tongue.gif Ik wacht wel tot dat gebeuren wat dichterbij komt, dit is nl. mijn eerste Jeep dus heb ik een (bad)meester nodig die mij door het terrein leid.  unsure.gif   cool.gif <div align="right">

Tis he-le-maal niks ... ruim een uurtje?

Zeg nou maar gewoon dat je niet zo vroeg op wil op zondag. wink.gif

@ Moose, zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Dat was echt smurrie.

Dan is het hier nogal redelijk zanderig ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even citeren uit de brief van JCN..

(...)De info hierover hebben we, inclusief de routebeschrijving, van het JeepForum geplukt en de forumleden Utah en Kameel zullen inhoudelijk hiervoor de verantwoordelijkheid moeten dragen.

Ik sta volledig open voor alle vormen van kritiek over het ontbreken van de nodige bollen en pijlen. cool.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep®Academy Veldhoven 3 april 2005

Zoals gebruikelijk worden de deelnemers in groepen van verschillend klasse ingedeeld, waarna zij als team met hun teamleider/marshal de proeven zullen nemen.

Het programma:

Zondag

09.30 uur: Ontvangst met gratis koffie/thee

10.00 uur/13.00 uur: Trial/Academy

13.00 uur:Lunch: Broodjes, e.d. koffie en thee zijn tegen betaling verkrijgbaar bij het inschrijfbureau

14.00uur/16.00 uur: Trial/Academy

16.30 uur: Prijsuitreiking

17.00 uur: Ontruimen off-road terrein

Inschrijfgeld per jeep bedraagt € 25,-. (toeslag niet-leden € 20,-)

info@jeepclub.nl voor inschrijvingen of info.

Verder informatie op de site van JeepClub Nederland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...