Spring naar bijdragen

nieuwe cherokee (2008) gekocht!


schip
 Share

Recommended Posts

Over een week of vier is ie hier, vers uit de VS. Nog geen 20.000 km gereden. Zwart met chroom. Helemaal af. Valt deze nu gewoon onder cherokee (XJ) of is het ook hier een liberty? Anyway, het wordt genieten en ik hoop dat het een waardig opvolger is. :bye1:

Gaat mijn trouwe limited 2000 toch de deur uit na 3 jaar trouwe dienst en toch wel met een beetje pijn in het hart. :D Wat een topjeep! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allereerst gefeliciteerd! :thumbsup::D

Volgens mij ben je de eerste op 't forum die de nieuwe Cherokee heeft. De 2008 model is de opvolger van de KJ, een KK. Alleen in de VS worden de KJ en de KK als Liberty verkocht, buiten de VS gewoon als Cherokee.

Alvast veel plezier ermee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dank je! Ben er erg happy mee. Nu begint het lange wachten, maar dan kan ik rustig afscheid nemen van mijn huidige jeep. Ik vond de 2002 versie met die ronde lampjes en rondere vormen te soft. Niet helemaal mijn smaak. Maar deze nieuwe vind ik werkelijk fantastisch. En alles zit er op en aan, ik laat er alleen nog even een sunroof in zetten. Dat worden lange weken met dat wachten. Als ie er is zal ik foto's posten.

bewerkt door schip
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig! Zo wil ik mijn volgende Jeep ook kopen. Hier in NL zijn ze echt te duur geworden voor de kwaliteit die je er voor krijgt.

Wat moet je allemaal aanpassen aan de KK? De US versie wijkt wel wat af van de Europese versie. Wat ik kan bedenken zijn: zijknipperlichten en mistachterlicht. Maar wellicht ook de gordels en de koplampen?

De achterbank heeft volgens mij maar 2 gordels.

Ben benieuwd.

Leuke site: www.lostkjs.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast gefeliciteerd ! het nieuwe model mag alleszins gezien worden, zeer mooi ontwerp.

maar misschien wil je ons wat meer vertellen over hoe het allemaal gegaan is ? Ik ben niet zo ervaren in het importeren uit de US en de verdere ombouw ...

Als het plaatje uiteindelijk af is, is het dan toch nog echt de moeite qua prijsverschil ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is zeker de moeite waard. Ik laat het regelen en dan nog kun je hem voor die prijs hier niet vinden. Ik heb ook bewust eentje gekocht van januari 2008 en dus niet later. Scheelt weer slurptax :P. Dollar staat op 1,50 dus het is zeker interessant.

Ik moet idd. een paar kleine aanpassingen doen en ik laat er een schuifkanteldak in zetten. En bij de RDW hoor ik wel wat er wel en niet mag, maar dat zijn geen schokkende aanpassingen. Hij heeft iig. als extra's park assist voor en achter, lederen bekleding en een chrome pakket. Ik vind hem helemaal top!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Bij het inschepen in de VS is mijn Jeep in de haven total loss gereden, geen idee hoe ze het gedaan hebben, maar hij schijn met de bodemplaat op een rand gevallen te zijn waardoor de deuren niet eens meer open konden....:thumbsup:

Gelukkig was ie nog niet van mij en er is inmiddels een andere gevonden waar ik hopelijk binnenkort de foto's van ontvang. Moet dus nog iets langer geduld hebben....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...