Spring naar bijdragen

Mensen uit Noord Holland ?


ralph
 Share

Recommended Posts

Zal best meevallen.. of tegenvallen, ligt eraan wat je positief vindt :(.

Maar kan je wel verklappen, dat niet heel jeep-rijdend nederland op het forum zit...

klopt, ik woon in amsterdam en daar rijden heel veel jeeps rond maar denk dat minstens 95% niet op het forum zit :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(Had me al voorgesteld in "nieuw hier"topic of zoiets ergens afgelopen maart)

Maarhuh...Ja....uit Zaandam ...van Verkade, Honig, Cacao de Zaan e.d., genoeg omgevingsgeuren..... valt in ieder geval die uitstoot van die slurpende bak minder op:whistle:

Heb een XJ, had ook een CG of i.d. kunnen zijn, dit kwam op m'n pad en was op slag ;), 't is alleen jammer dat er zoveel elektrisch opzit, kan alleen maar stuk en geeft weinig sleutelruimte, geef mij maar een koets / 4wheels / stuur /grootGaspendaal en een dikke motor!!!:( Maaarrr, ik wil niet klagen, ben heel :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja NH's!, ik was nog wat vergeten te vragen....waar halen jullie je onderdelen eigenlijk vandaan? en wat is het beste technische handboek (-werkplaats) voor de Jeep?? Had nu een FSM manual digitaal (2000) maar kwam wel verschillen tegen met de werkelijkheid en soms ontbreken dingen.....bv. waar de koelwateraftapplug in het blok bevindt. Heb het uiteindelijk wel gevonden maar t was wel effe zoeken:frusty:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oja NH's!, ik was nog wat vergeten te vragen....waar halen jullie je onderdelen eigenlijk vandaan?

Ik haal veel uit Amerika, af en toe iets bij de dealer, en soms tweedehands bij bijvoorbeeld Boris, maar die zit weer niet in NH :whistle:

en wat is het beste technische handboek (-werkplaats) voor de Jeep?? Had nu een FSM manual digitaal (2000) maar kwam wel verschillen tegen met de werkelijkheid en soms ontbreken dingen.....bv. waar de koelwateraftapplug in het blok bevindt. Heb het uiteindelijk wel gevonden maar t was wel effe zoeken:frusty:

Ben persoonlijk wel erg te spreken over de FSM (maar da's voor een '94 ZJ)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik haal ook veel van ebay en internet...

Ik heb zelf twee GC allebei uit 2000 één is helemaal perfect, de ander moet nog hier en daar een feestliftje :P

Weet iemand of een nog jeeps of een GC staat bij de haarlemmerliede ofzo...of ergens anders in NH ?

bewerkt door ralph
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Menno, wordt het niet eens tijd dat je de loods bij de Watersnip leeghaalt, dan kun je al die NH-jeepers er in stouwen. Iedereen gelukkig, want hoera er zijn meer van die gekken in Noordholland die in zo'n rokend/zuipend/ olie- en geldverslindend monster rijden voor de LOL!!!!

Ludo, kan je die luchtjes niet in Zaandam houden, we hebben hier in Assendelft al genoeg aan de Forbo.

Onderdelen bestel ik als het ff kan bij Boris in Waalwijk (XJparts/GCparts). Die moet weer terug zijn uit de States met een container vol onderdelen als ik het goed heb begrepen.

Wel lui, wie weet, misschien tot ziens ergens in NH op onze eigen Jeep-meet&greet.

gr. Ton Takel

NYPD XJ

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ton die meet en greet is net weer geweest, ieder jaar op de watersnip. en de loods staat al vol met boten en auto's :P

Jammer, dat heb ik dus gemist. Misschien kunnen we nog eens wat regelen in IJmuiden, weliswaar niet binnen met de Jeeps, maar wel de mensen.

Vorige week schijnen er ca. 33 Unimogs in IJmuiden te zijn geweest, wisten niet dat de KNRM er ook een paar heeft. Toch wel verbazingwekkend als je bedenkt dat we er al sinds 1986 mee werken.

gr. Ton R

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...