Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Als het om 20:00 niet geraden is geef ik de beurt aan l'ours alpin

No way! Ik heb zelfs het merk niet genoemd. En dat .ar argentinië is weet ook niemand. Bovendien ben ik aan 't koken voor vrienden die zo komen eten. Als je Fransen wilt verassen moet je eens een Indische rijsttafel maken. Kost een beetje tijd maar dan heb je ook wat;)

:bye1::bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is voor l'ours alpin... Het is raad de auto, niet raad de afzetmarkt :ph34r:

Omdat hij bezig is, ff snel wat gevonden:

Masis, dank je wel voor het waarnemen!

PeugArie, foei, ga je huiswerk overdoen! De 307 sedan is GROOT in Zuid Amerika! Volg de link van mijn foto van 18:42. Is een Argentijnse site.

Klik www.peugeot.com.ar en zie dat de 307 sedan in Argentinië gewoon in de catalogus staat.

Brazilië ook, -klik-

Need I say more!

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Masis, dank je wel voor het waarnemen!

PeugArie, foei, ga je huiswerk overdoen! De 307 sedan is GROOT in Zuid Amerika! Volg de link van mijn foto van 18:42. Is een Argentijnse site.

Klik www.peugeot.com.ar en zie dat de 307 sedan in Argentinië gewoon in de catalogus staat.

Brazilië ook, -klik-

Need I say more!

:bye1:

Ook in het Midden Oosten en Turkije heel populair. Staat zelfs op het peusjowforum:lol::ph34r::lol:

Ik moest wel ff mij computer opnieuw opstarten, vastloper en een peusjowvirus opgelopen:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgen mij zit er niet eens een motor in. En geen rem, want het geheel moet met houtjes op z'n (expositie)plaats worden gehouden. Een mockup dus?

Gelet op de verhoudingen zal wel bedoeld zijn de motor ergens achterin te plaatsen en gezien het kleine kentekenplaatje zal het wel iets Amerikaans zijn, maar ik ga niet raden naar spelden in hooibergen.

Masis, in vind dat je -namens mij- een erg vaag ding hebt gepost.

Tijd voor een tipje?

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...