Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Het ontwerp was inderdaad ooit begonnen bij TVR, maar werd door financiele problemen verkocht en werd het een onafhankelijk merk

Ook hier gaat het weer om een glasfiber body met Amerikaanse Ford V8 krachtbron.

De door mij geplaatste foto is dus wel een Trident Clipper. De varianten waren de Venturer en de Typhoon alhoewel de verschillen tussen deze modellen nog al eens door elkaar lopen en niet echt duidelijk is wat nu wat is

Het nieuwe model wat door mij als aanwijzing was geplaatst is de Trident Inceni.

Oh! En Nick maak het Utah niet te makkelijk. Mitsuoka Orochi was al eens geweest;)

Net als de Studebaker Ventura van Michel Obdam al eens was geplaatst zag ik gisteren later nog,(The Ventura convertible) alleen was de foto door Utah verwijderd ;)

Voor de nieuwe foto.......Concept Batmobile :blush:

bewerkt door joost
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:blush: Als je Clipper googled kom je voornamelijk de coupe tegen met zijn ronde lampen en de dubbele luchtroosters aan de zijkant.

Ach....Tis 1 pot nat:lol: Allen zijn gebasseerd op TVR.

De foto die ik als eerste plaatste stond ook als Clipper aangegeven. maar omdat het mij ook niet geheel duidelijk was had ik de andere er ook maar ff bijgeplakt.

Hoe dan ook heeft TVR alle modelen overgedaan en gingen ze onafhankelijk verder.

+/- 200 stuks zijn er geproduceerd waarvan ongeveer 45 als zelfbouw projecten..en ja....dan kan er wel eens een afwijking langskomen.

BTW Wat is dat voor rare Peusjow die je nu weer geplaatst heb ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi. Dan kan je gewoon doorraden. Want tis een Duister.:wacko:

Jahaa, wijzzneus! Dacht altijd dat het een zwitser was, maar dat was zijn vader:D

Wikepedia:Luigi Colani, (born in Berlin on 2 August 1928 as Lutz Colani), is a German industrial designer whose father came from Madulain near St. Moritz in Switzerland and mother from Poland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jahaa, wijzzneus! Dacht altijd dat het een zwitser was, maar dat was zijn vader:D

Wikepedia:Luigi Colani, (born in Berlin on 2 August 1928 as Lutz Colani), is a German industrial designer whose father came from Madulain near St. Moritz in Switzerland and mother from Poland.

Wijsneus? Jij was diegene die zei dat het een Zwitser was.:wacko:

ps: ik6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...