Spring naar bijdragen

Raad de auto


ariev8
 Share

Recommended Posts

Vind het meer zo'n Mille Miglia type auto, zat even aan een Austin Healy te denken in race trim, maar de body is toch wel anders.

Ik hou het er op dat het italiaans is, de achterlichten roepen iets bekends op maar ik kan het niet plaatsen....

bewerkt door Petrus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is niet Italiaans en ook geen MB. Het heeft ook niet echt geraced, slechts 1 x of zo.

De reden dat het IETS met Le Mans te maken heeft is dat het chassis waar dit op gebasseert is wel heeft geraced op Le Mans.

Al was dat zeker 10 jaar eerder dan waneer deze gebouwd werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The 1100 cc four cilinder had double overhead cams and a cross flow cilinder head...

Ik weet het nou wel maar geef toe dat ik er niet eerlijk aangekomen ben dus ik laat even verstek gaan bij het antwoord geven:blush:

bewerkt door Petrus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet het nou wel maar geef toe dat ik er niet eerlijk aangekomen ben dus ik laat even verstek gaan bij het antwoord geven:blush:

Hoezo niet eerlijk aangekomen? Je bent toch geen heilige;)

Als je de letterlijke tekst van Joost googled krijg je maar één andere site dan deze en vervolgens weet je alles. Bedoel je dat?

Kan erger. :yes::lol:

Ben benieuwd naar jouw raadplaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...