Spring naar bijdragen

andere banden


Recommended Posts

Hallo invader, gebruik even de zoekfunctie, er is al het eea over geschreven.

Zelf heb ik met een 2" lift BFG AT KO 265/70 op 16" velgen. Merk van banden is veelal smaak, zo ook of je witte letters naar buiten of binnen wil hebben.

Zag gisteren bij shoveltje op zijn WJ ook flinke jongens liggen: bijna 32" met 3"lift. Doordat hij velgen van 17" heeft zagen ze er extra groot uit.

Zonder lift lukt bovenstaande uiteraard niet.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oke bedankt voor je post, ik wil ook nog 2 inch lift doen weet alleen nog niet of ik het met bb doe?

want mij lijkt het best met nieuwe veren en schokbrekers dat is alleen een stuk duurder, maar heb ik die ook gelijk nieuw.

dus misschien handig eerst liftkit en dan banden???

heb al gezocht naar banden die van bt goodrich ofzoiets? A/T met witte letters... vindt ik wel mooie banden.

naja hoor het wel.

vriendelijke groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus misschien handig eerst liftkit en dan banden???

Zekers te weten, tegelijk of eerst de lift; andersom levert bij een beetje grotere banden al gauw problemen op.

Om je een indruk te geven: dit is het verschil tussen een 235/65-17 en een 265/70-17, dat past dus voor geen meter zonder aanpassingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij kijk ik wil die 3,5 inch liftkit heel graag en het liefst all terrain banden erbij maar moet wel mooie en goede maat zijn, moeten namelijk niet van die keine bandjes onder moet er wel bij passen....

maarja planning staat over pak hem beet 2 maandjes, eerst kijken of de jeep goed is.

ben alvast aan het rondkijken.

heb alwel DE jeepforum.nl stikker besteld (H)

groet Sander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jij kijk ik wil die 3,5 inch liftkit heel graag en het liefst all terrain banden erbij maar moet wel mooie en goede maat zijn, moeten namelijk niet van die keine bandjes onder moet er wel bij passen....

maarja planning staat over pak hem beet 2 maandjes, eerst kijken of de jeep goed is.

ben alvast aan het rondkijken.

heb alwel DE jeepforum.nl stikker besteld (H)

groet Sander.

ik heb ook de bf goodrich banden met witte letters in de maat 275-70-16 en die passen gewoon op de originele honingraad velgen en ze kosten 210 euro per stuk bij reedijk in strijen. En als reserveband heb ik een afdankertje van marktplaats.

Verhoogd met 2.25 inch coil spacers besteld via ebay ,en dan hoef je niet

persee je schokbrekers aan te passen je moet dan alleen wel je bumper iets (trimmen ),en je stuuruitslag iets korter maken =(kwestie van 1 moer ter plaatse van je steering knuckle iets uitdraaien)

voordat je de banden eronder laat zetten moet je eerst de verhoging gedaan hebben anders loopt het zaakje aan .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...