Spring naar bijdragen

12 volt lucht compressor test


Recommended Posts

zoek je een leuke 12 volt lucht compressor maar je weet niet welke. maar je zoekt ereen die snel je 35" banden kan oppompen. de ene wil een goedkopere. bijvoorbeeld de Superflow MV-50 die als voordelige keus het beste uit de test is gekomen. zie ook op meerdere forums via google

en de andere een dure luchtcompressor. kijk dan heb ik hier een leuke link

http://www.parksoffroad.com/prodreview/inflatortest/inflatormain.htm

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoek je een leuke 12 volt lucht compressor maar je weet niet welke. maar je zoekt ereen die snel je 35" banden kunt oppompen. de ene wil een goedkope en de andere een dure luchtcompressor. kijk dan heb ik hier een leuke link

http://www.parksoffroad.com/prodreview/inflatortest/inflatormain.htm

Leuk leesvoer.

:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geinig dat de Superflow één tiende van de VIAIR kost en deze toch redelijk kan bijhouden in de test.

Alleen bij de temperatuurtest van 0-80PSI wordt de Superflow bijna twee keer zo warm.

Zal niet voor niets zijn dat ze zoveel op elkaar lijken :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij verkopen pompjes voor 59,-- , waar je makkelijk een 36-er mee op kan pompen , binnen een minuut of 8 staat hij op 0 op 2.5 bar.

Ik heb het zelf al mening maal gebruikt en getest.

En zelfs 4 achter elkaar , wordt dan redelijk warm maar niet kokend heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij verkopen pompjes voor 59,-- , waar je makkelijk een 36-er mee op kan pompen , binnen een minuut of 8 staat hij op 0 op 2.5 bar.

Ik heb het zelf al mening maal gebruikt en getest.

En zelfs 4 achter elkaar , wordt dan redelijk warm maar niet kokend heet.

foto's ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0623217.jpg

Bandenpomp Heavy Duty

Bandenpomp , pompt binnen 10 minuten een 36" band op. En ook nog wel 4 achter elkaar . (geen pruts pompje)

Voor dit produkt is het volgende bestand beschikbaar:

0623217g.jpg

€ 59.00

ik heb toevallig dezelfde. is een goed pompje. maar ben toch naar iets beters opzoek.

en laatst nog zien liggen in een schap van een bekende bouwmarkt pr*xis voor 39,95 toen ik daar aan het shoppen was. en wil je toch zoiest kopen. sluit het altijd rechtstreeks aan de accu aan . niet de sigarettenaanstekerplug gebruiken. want dan kunnen er weleens wat kabeltjes onder het dashbord heet worden en gaan roken

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt me gek dat je exact dezelfde hebt gezien voor die prijs.

De advies is 69,-- , wij verkopen ze voor 59,-- via www.jeepwinkel.nl

ik heb die van mij al 7 jaar en ziet het precies hetzelfde uit als jou compressor op de foto.

en die luchtcompressors worden onder verschillende merknamen verkocht. en komen allemaal van dezelfde chinese fabrikant af. die van mij koste 29,99 gekocht bij een bekende Limburgse automatrialenketen He#ts. doet veel zelf importeren. en die van de pr@xis komen van c@rpoint af. en als je groot kunt inkopen kun je ook veel korting aan de klant weggeven

p.s neem je compressor maar mee naar A.A.W toe in Asten-Heusden. dan neem ik de die van mij ook mee. dan kun je zien dat het exact dezelfde capiciteit heeft. en ook nog hetzelfde eruit ziet

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kunnen we beter van jouw zeggen denk ik.

Jij geeft je overal voorop en komt uiteindelijk niet opdagen ! :whistle:

hohoho. het is een wonder maar ben dit jaar al bij 3 evenementen geweest.

ot

maar gisteren was Boris ook in Asten. maar had helaas niet zijn 12 volt luchtcompressor bij. om die te vergelijken miet die van mij. maar ik heb hem ff de mijne laten zien. zodat hij het kon zien dat het dezelfde was als op de foto die hij verkoopt voor 59,-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb op advies van Dez óók een Viar en ben er héél tevreden over, ook als het gaat over het oppompen van mijn tent...:yes:

Die tent heeft wel erg veel lucht nodig..ik gebruik gewoon stokken. ;)

Maar ik heb ze beiden in werking gezien, volgens mij scheelt het allemaal niet zo heel erg veel. Je moet geen haast hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
0623217.jpg

Bandenpomp Heavy Duty

Bandenpomp , pompt binnen 10 minuten een 36" band op. En ook nog wel 4 achter elkaar . (geen pruts pompje)

Voor dit produkt is het volgende bestand beschikbaar:

0623217g.jpg

€ 59.00

vandaag binnen gekomen met de post verstuurd op 29-06-2009. de Masterflow Q-Maxx MF1052. excact dezelfde als de Superflow MV-50 en de Smittybilt MV-50. want ze worden namelijk onder verschillende merknamen verkocht. en ook maar meteen ff uitgeprobeerd. heb mijn banden voor alle 2 helemaal leeg laten lopen maat 33x12.50x15. de Masterflow op de rechterband aan gesloten en mijn andere compressor zie foto hierboven op de linkerband aangesloten. de Masterflow deed over 35 psi = 2.5 bar deed er 3:30 minuten erover. de compressor zoals hierboven op de foto deed er 6:45 minuten erover.

dus in die 3:15 minuut verschil heb ik mijn Masterflow opgeruimd + een pretpaal achter mijn kiezen :wacko:

ik heb op ebay.com met bieden voor de Masterflow Q-Maxx MF1052 $22,84 voor betaald + $70,- verzendkosten = $90,84 . en paypal heeft 67,75 van mijn rekening afgeschreven

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...