Spring naar bijdragen

GEZOCHT ,extra Jeep voor strandwandel begeleiding zaterdagnacht a.s.


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Bij deze weer het verzoek bij me binnen gekomen om de strandwandelingsbegeleiding Hoek van Holland-Scheveningen 2009 te regelen met 4 Jeeps.....

Heb dus de vrijwilligers van vorig jaar een mailtje gestuurd. Het gaat om 13 op 14 Juni ( gehele nacht ) . Heb Elwin ( helaas vorige keer kapot op de heenreis dus mooie kans op revanche ..:yes:.) , Nick en Mitchell2.24 een mail gestuurd en heb van 2 reeds een bevestiging gekregen dat we er weer voor gaan :thumbsup::yes:.

Wil ook graag weer 1 Jeeper op reserve hebben mocht er onverhoopt een uitvaller zijn, liefhebbers die in de buurt wonen en eventueel op de achterwacht willen ( kans is erg klein dat er een beroep op je gedaan wordt...;), iedereen wil veel te graag over het zand rijden ...) kunnen zich laten horen.

(Aangezien de eigen Jeep in de verkoop gaat zoals het er nu naar uit ziet weet ik niet of ik rijder of meerijder ben tegen die tijd......<_<)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...

Door het uitvallen van Mitchell 2.24V vanwege wat technische problemen en tijdsdruk :cry:zoeken we ( Wrangler 92, Nick , Elwin ) nog een extra rijder voor de vrijwillige begeleiding van de lopers op het strand. Voor de 34e keer wordt deze nachtwandeling gehouden van Hoek van Holland naar Scheveningen met tussen de 1500 tot 3500 mensen...

Onze taak zal dit jaar wat belangrijker zijn dan de voorgaande keer, gezien het risico voor de lopers vanwege opspuitwerkzaamheden ( drijfzand:ohmy::))....., we zullen dus actief moeten begeleiden en her en der wat af moeten zetten met linten . De tijd zal zijn van zaterdagavond een uur of 22.00 tot de volgende morgen ongeveer 07.00 ??? ( ligt aan hoe hard ze lopen , als de laatste van het strand is stoppen we....)

Leuke van dit gebeuren voor jezelf is dat je de gehele nacht actief zult zijn op het strand met je Jeep en mogelijk zult worden ingezet bij het vervoeren van mensen van het strand , en het controleren/ inspecteren van de veiligheid voor de lopers.

mg4687.jpg

Lijkt het je leuk om mee te werken aan dit gebeuren dan hoor ik het graag.....:unsure:

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net thuis en vandaag reeds contact gehad met Nils die vannacht vliegensvlug gereageerd had:yes:.

Hij gaat dus ons team versterken a.s. zaterdagnacht.

De anderen natuurlijk hartelijk bedankt voor het aanbod ( mocht er nog iemand onverhoopt uitvallen dan zal ik niet schromen om alsnog contact op te nemen :) ). Wie weet volgend jaar anders...... Bedankt in ieder geval.. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb er zin in!:P

En terecht! Het is een hele leuk evenement, en van wat ik gehoord heb wordt het dit jaar voor de Jeepers leuker dan vorig jaar, omdat er meer te doen is.

Ik vind het heel jammer dat ik niet mee kan, maar ben wel heel blij dat mijn plek is opgevuld!

Veel plezier allemaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo,...we zijn allemaal weer heelhuids thuis aangekomen hoop ik ( denk dat er nog een paar op 1 oor liggen..;)..),......

Was weer een lange avond/nacht maar zeer goed geregeld deze keer. Kleine 1000 lopers ( iets minder als vorig jaar ,waarschijnlijk afgeschrikt door weersvoorspellingen en nog moe van de vele avondvierdaagse`s ) die we weer hebben mogen begeleiden over het strand van Hoek v.Holland naar Scheveningen.

Niet zo gek veel mensen hoeven af te voeren maar wel over grotere afstanden.

Nog een mooi ingraafmomentje met Nils aan het einde bij de "poser" blokken,....hoe krijgt ie het toch iedere keer voor elkaar...:whistle:

img1246.jpg

img1258tgy.jpg

Elwin en co-pilot , Nick en co-pilot en Nils bedankt voor de medewerking :worshippy:

img0097lzg.jpg

P.s. ......sorry voor die Japanse beeldvervuiling tussen al dat mooie Amerikaanse geweld....

bewerkt door wrangler 92
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft dat stuk japanse beeldvervuiling bij het naar achteren rijden zulke imposante sporen nagelaten:P

Hahahaha,.....was me nog niet eens opgevallen.....( is waarschijnlijk nog van de hulpdiensten die hem op het strand neergezet hebben....:whistle:)

Serieus,..viel nog niet eens tegen op het strand , ondanks het ESP gebeuren dat continu aan het protesteren was, zelfs het echt rulle zand ging probleemloos- had het erger ingeschat ( vandaar de trekoogjes die al voorgemonteerd waren...:worshippy:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zow, leuk geweest dus; Niels heeft ook zijn lol weer gehad :P

Volgend jaar ga ik heel graag mee; kan ik inschrijven met 2 auto's :whistle:

We wachten af of we weer mogen komen ;),.....het was dit jaar goed geregeld met kleding ( herkenbaarheid ) , lunchpakketjes , extra versnaperingen , afzetlinten en tentstokken voor de gevaarlijke stukken en de mogelijkheid tot voorverkenning van het gehele stuk ( dwars tussen de badgasten door :worshippy: ). Tevens was het communicatie gebeuren met betrekking tot het afvoeren van mensen goed geregeld.

Volgende keer doen we het graag weer in ieder geval.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...