ricardo Geplaatst May 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2009 ik heb er ook een cherrybomb onder zitten in het begin had ik hem met U klemmen vastgezet maar dat is waardeloos het achterste stuk uitlaat schoof elke keer naar beneden waar door de uitlaat op de as lag te klepperen ,toen heb ik er zelfs dubbele klemmen op gezet en na een maand weer het zelfde probleem ,Ik kreeg mijn uitlaat met die klemmen en uitlaatkit met geen mogenlijkheid gasdicht en heb toen uiteindelijk besloten om de cherrybomb ertussen te laten lassen en nu zit het super!! Dus ik zou niet gaan kloten met die klemmen ,en gelijk vast laten lassen:bye1: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rodapro Geplaatst May 9, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2009 (bewerkt) Die uitlaat van mij is er bij Co Oskam onder gezet. Was een uurtje werk. Pijpje verlengen was een kleine moeite. En je kunt ff test luisteren. Cker een aanrader i.v.m. eventueel te monteren eindstukken. Want dat scheelt ook nog eens niet zo'n klein beetje. May 9, 2009 bewerkt door Rodapro typ foutje bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Still_Cyco Geplaatst May 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2009 Vandaag eens even onder de auto gekeken. En het is inderdaad een behoorlijke lange demper die eronder hangt. Dus heb weer iets voor op het verlanglijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dok Geplaatst May 9, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 9, 2009 ja heb het eindstuk ook vastgelast aan de cherry anders word het rommelen maarja effe doorslijpen en je ken zo de orginele weer er onder hangen al zal dat niet zo gauw gebeuren hoor dit is vrij verslafend zo dat 8pitter gepraat tegen je de kat zit met een klem vast heb trouwens wel het eindstuk veranderd in recht ipv naar beneden met rvs stukkie schijnt ook nog wat te schelen en had het toch inde schuur liggen mijn cherry is trouwens niet die rode die je bijna overal ziet maar een dikwandige gegalvaniseerde uit breda al scheelt het qua geluid niet zo erg veel[qua prijs ok niet] had ook al aan die oskam gedacht uurtje werk en een flowmaster kost waarschijnlijk ook geen vermogen maar dacht zal dit eerst proberen €43 voor de bomb en uurtje zelf rommelen valt mee hee dat cothen is ok niet naast deur voor mij en als het niks had geweest had ik er altijd nog heen gekunt rvs flowmaster klinkt lekker maar dit is ook een perfect alternatief mvgr dok Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vanderputtens Geplaatst May 14, 2009 Rapporteren Share Geplaatst May 14, 2009 Ik heb nog de originele uit laat onder mijn GC 5.9 maar ik zag dat de voorpijp maar een heel dun pijpje is...kan me zo voorstellen dat een uitlaaatsysteem met een grotere diameter en zonder kat de V8 wat makkelijker laat ademen? Heeft iemand hier ervaring met een ander uitlaatsysteem, dus vanaf de spruitstukken ipv. alleen achterdemper? Zo ja: wat leert de ervaring en wat kost het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst December 26, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 26, 2012 -kick- Wat zijn op het moment de betere adressen in de buurt van Den Haag, en idd, wat kost het ongeveer? Ik hoor verschillende prijzen, vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst December 26, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 26, 2012 -kick- Wat zijn op het moment de betere adressen in de buurt van Den Haag, en idd, wat kost het ongeveer? Ik hoor verschillende prijzen, vanaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Masis Geplaatst December 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 vervang de demper gewoon door een cherrybomb. met de openingen tegen de flow in beregeluid. Zo'n Cherrybomb gaat niet zo lang mee lees ik? Zo'n flowmaster is ook niet zo duur, ik zie ze op eBay vanaf 85 dollar. Wat is het verschil tussen een offroad-uitvoering en een normale uitvoering? En hoe zit zo'n demper vast, geschroefd of gelast? Het gaat om de middendemper als ik het goed heb, hierna komt de cat en daarna de einddemper? En de einddemper mag wegblijven? Wie kan me wat duidelijkheid geven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
just-a-jeeper Geplaatst December 29, 2012 Rapporteren Share Geplaatst December 29, 2012 Zo'n Cherrybomb gaat niet zo lang mee lees ik? Zo'n flowmaster is ook niet zo duur, ik zie ze op eBay vanaf 85 dollar. Wat is het verschil tussen een offroad-uitvoering en een normale uitvoering? En hoe zit zo'n demper vast, geschroefd of gelast? Het gaat om de middendemper als ik het goed heb, hierna komt de cat en daarna de einddemper? En de einddemper mag wegblijven? Wie kan me wat duidelijkheid geven cherrybomb ipv einddemper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rodapro Geplaatst January 5, 2013 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 5, 2013 (bewerkt) Tegen woordig heb ik allen nog maar een stuk pijp na de cat. Na de cat kwam de flowmaster. En de flowmaster heb ik nu vervangen voor een stuk pijp. Beter geluid als dat ga je niet krijgen. De cat kan je niet weglaten, krijg je problemen met de APK. Zeker als er een bepaalde code op je kenteken staat. En vanaf '98 staat die er opzeker op. Eerdere bouwjaren zou ik niet weten. January 5, 2013 bewerkt door Rodapro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.