Spring naar bijdragen

Cherokee ltd 4.0 ho 1993


Recommended Posts

Goedemorgen,

Ik ben sinds kort in het bezit van mijn eerste Chrokee en heb een paar vraagjes.

Mijn cruise control doet niets, de schakelaar op de stuurhendel lijkt niet te werken, er gaat nergens een lampje branden, alle zekeringen zijn heel.

Hoort er in de display van de dakconsole info te staan over verbruik e.d. ? de buitentemperatuur staat er wel evenals de kompasrichting, drukken op het linkse knopje haalt dit weg en het display blijft dan leeg.

Is er ergens een gebruikershandleiding (digitaal) te vinden, FSMs heb ik al wel gevonden.

Chris

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chris

Het kan zijn dat een draadbreuk de oorzaak is van het niet functioneren van de cc.

De kabel van de cc gaat vanuit je schakelaar even buiten langs om vervolgens weer in je stuurhuis te verdwijnen. Hij komt dan ergens onder je Dash weer naar boven en zit daar met een stekker aan de kabel boom.

Als je geluk hebt dan zit de breuk een paar centimeter van waar je kabel (boven) je stuurhuis in gaat.

Wat je kunt proberen is de kabel naar je schakelaar toe uit het stuurhuis trekken.

Help de kabel ook door hem van onderaf omhoog te duwen.

Als je nu de breuk naar buiten komt kan je hem repareren.

Zo niet dan kan je de boel uit elkaar halen (veel werk) of je knipt de kabel door vlak voordat hij het stuurhuis in gaat. Nu kun je de gerepareerde kabel buiten langs laten lopen.

Meet voordat je dit gaat doen eerst even de schakelaar door vanuit de stekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Lizz,

De tip van Ruudvd heeft bij mij het probleem opgelost, Het kabeltje wat door de stuurkolom gaat was bovenaan kapot, even gerepareerd en hij doet het weer perfekt.

Een digitaal owners manual heb ik nog niet gevonden.

Groeten,

Chris

Misschien dat dit helpt: http://jeepgarage.free.fr/ownersmanual.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
Lizz,

De tip van Ruudvd heeft bij mij het probleem opgelost, Het kabeltje wat door de stuurkolom gaat was bovenaan kapot, even gerepareerd en hij doet het weer perfekt.

Een digitaal owners manual heb ik nog niet gevonden.

Groeten,

Chris

Hou er rekening mee dat de CC pas werkt vanaf ongeveer 70k/pu, tenminste... bij mijn Jeep.

Het was al opgelost.. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...