Spring naar bijdragen

Nieuw en meteen vragen


Recommended Posts

Goede avond,

Sinds 1 week zijn wij in het bezit van een Grand Cherokee 4.0 bwj 1997 (dus blijkbaar een ZJ)

We hebben hem via dit forum gekocht van WillemBrand (nouja die zat en verwegistan,dus eigenlijk heeft Jeepie.nl hem aan ons verkocht.)

Mijn garage heeft hem gecheckt en hij is zo goed als dat ons werdt verteld.

Ok de airco werkt niet (was bekend) maarja hoevaak gebruik je die

De 4 wheel werkt niet omdat de as er onderuit is.

Dus ook nog zuiniger.Wij rijden niet in het terrein dus ach ook dat was geen probleem.

Ik heb wel een paar*luxe* probleempjes,misschien dat de een of ander daar een simpele oplossing voor heeft,en zoniet het zijn geen drama,s gelukkig.

Ok hier zijn ze dan,

1*Stoelverwarming werkt waarschijnlijk niet (of het is normaal dat het heel lang duurt en moet ik meer geduld hebben.

2*De cd wisselaar vertoont kuren af en toe speelt hij gewoon de track niet(staat wel op de display,maar hij start niet.Kun je ook inplaats van de wisselaar een andere cd speler (met mp3 aansluiten?Ik wil graag de orginele radio behouden.

3*de afstandsbediening zou zo ingesteld moeten kunnen worden dat op het moment dat je de *lock* intoets de claxon kort werkt.Maar dit gaat dus niet.

4*Er zit alarm in,maar de sirene is afgekoppeld,als ik deze aansluit begint hij meteen te loeien.Gewoon stuk of is er een foefje

5*Wat moet de bandenspanning zijn voor en achter (A/T 255/70R16 BF Goodrich)

6*Controle panel geeft regelmatig aan dat de whiper fluid low is.dat is niet zo,waar zoek ik de fout.

Dat was het voor nu.

Oja ik zoek ook nog een bullbar en ik overweeg om de banden en velgen eraf te gooien en *gewoon* orginele er voor in de plaats te zetten.misschien wil iemand ruilen.

Wij zoeken ook nog een goed adres voor het onderhoud (ergens in de buurt van IJmuiden)

mvg

Rob Hotton

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Rob,

Heb nog een pushbar liggen, dus als je interesse hebt stuur een pmtje en dan kan ik je wat info + fotootje sturen.

Groetje

P.S: De bandenspanning die ik heb met de 255( vindt ik lekker rijden, is wel wat hard), voor en achter 2.8 tot 2.9

bewerkt door DATZZ5.9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

Het afdekplaatje van de automaat daar zitten wat gaten in geboort(denk dat er een telefoonhouder heeft gezeten ofzo)

Nu wil ik deze afdekplaat demonteren en de gaten dichten en spuiten.

maar ik kom er niet achter hoe ik deze afdekplaat kan demonteren.

iemand die me kan helpen??

Rob

het afdekplaatje haal je los door gewoon een schroevendraaier er onder te wippen en hupsakee...........zal je wel vaker moeten doen het lampje daar brand nog wel eens door.....althans bij mij:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Het zal wel heel simpel zijn om die afdekplaat geheel te demonteren,maar ik zie het ff niet.Weet echtniemand hoe dat moet?? Please :blush:

Rob

Je kan het handvat van de handel er naar boven toe aftrekken. Dat lijkt in het begin een beetje eng, maar kan wel gewoon. Ik weet alleen niet meer of je nou het knopje in moet drukken tijdens het omhoogtrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan het handvat van de handel er naar boven toe aftrekken. Dat lijkt in het begin een beetje eng, maar kan wel gewoon. Ik weet alleen niet meer of je nou het knopje in moet drukken tijdens het omhoogtrekken.

Ja dat schreef iemand op het amerikaanse forum ook al.

Maar ik zit inderdaad met dat knopje.Als je dat indrukt dan hoor je echt een soort klik van onder het dashboard.Ik ben een beetje huiverig om dit (zoals die amerikanen ook zeggen) met enig geweld los te trekken.

Niemand die dit al eens heeft gedaan??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat schreef iemand op het amerikaanse forum ook al.

Maar ik zit inderdaad met dat knopje.Als je dat indrukt dan hoor je echt een soort klik van onder het dashboard.Ik ben een beetje huiverig om dit (zoals die amerikanen ook zeggen) met enig geweld los te trekken.

Niemand die dit al eens heeft gedaan??

Ik heb dat dus al eens gedaan, en het ging uiteindelijk wel. Lijkt enger dan het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...