Spring naar bijdragen

Bandenadvies


Recommended Posts

Ik had 4 nieuwe BF goodrich 33x12.5x15 MUD TERRAIN gekocht. Nu blijken ze niet meer leverbaar te zijn, tenminste niet meer voor een normale prijs.

Ben nu verder aan het kijken, maar ben er nog niet aan uit wat het dan zou moeten worden.

Wie heeft er ervaring met de MAXXIS BUCKSHOT, waarom wel of niet er op leggen??

Wachten tot juni/juli tot de nieuwe BFG mk2 er is???

Verenlift er onder steken en dan de MAXXIS Creepy Crawler 35 inch(kleinste maat) eronder???

Dus heb je een advies, roepen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wil in ieder geval iets gròver profiel dan mijn AT onder de cj7, maar moeten nog wel behoorlijk op het asfalt mee te rijden zijn.

Bij voorbaat dank

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 4 nieuwe BF goodrich 33x12.5x15 MUD TERRAIN gekocht. Nu blijken ze niet meer leverbaar te zijn, tenminste niet meer voor een normale prijs.

Ben nu verder aan het kijken, maar ben er nog niet aan uit wat het dan zou moeten worden.

Wie heeft er ervaring met de MAXXIS BUCKSHOT, waarom wel of niet er op leggen??

Wachten tot juni/juli tot de nieuwe BFG mk2 er is???

Verenlift er onder steken en dan de MAXXIS Creepy Crawler 35 inch(kleinste maat) eronder???

Dus heb je een advies, roepen maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wil in ieder geval iets gròver profiel dan mijn AT onder de cj7, maar moeten nog wel behoorlijk op het asfalt mee te rijden zijn.

Bij voorbaat dank

Theo

Waar heb je geinfromeerd voor de BF's? Lijkt me sterk dat ie niet leverbaar is. Vraag eens na bij ABEL in Landgraaf, die heeft scherpe prijzen!<_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar heb je geinfromeerd voor de BF's? Lijkt me sterk dat ie niet leverbaar is. Vraag eens na bij ABEL in Landgraaf, die heeft scherpe prijzen!<_<

Je kan beter vragen waar niet, en ja er liggen er nog wel een paar maar om dan een setje van 4 te krijgen kan je half Nederland rondrijden.

Als voorbeeld WTA in Utrecht kon er aan komen maar moest ze dan op 3 plaatsen bestellen, dus er komen veel te veel verzendkosten bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maxxis 35x12,5x15 rijd niet verkeert op de weg voor zoon modderband

herrie valt ook mee goed mee terijden op de weg maar of ze lang mee gaan weet ik niet

en staat heel leuk en dat heeft ook wel wat img2956y.jpg

dat ziet echt goed uit... heb je ook foto's van de voor én de achterkant? of .. hoever steken deze banden uit?

@ theo.. toch maar 35ers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je zou Bandje Verstandje in Barendrecht eens kunnen proberen.

Die is goedkoper dan onze lokale importeur Reedijk Banden. Hij haalt zijn banden overal, zelfs uit Belgie. wellicht dat hij voor een leuke prijs aan BF Goodrich kan komen. En als je dan toch in de buurt bent, kan je meteen eens bij JeepEd of mij langs, voor een bakkie :P

Het zelfde geldt voor Maxxis Buckshot, die heeft hij ook. Zelf ben ik tevreden over de Buckshots ( 31'-ers ). Ze zingen wel op de verharde weg, maar dat is niet storend en de omkijkende mensen zijn ook wel leuk <_<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hallo jeep is 2,5 inch verhoogt door veren en er zit een body lift onder van 5 cm

gaat dus goed zo met die 35 er onder

kan je ook kopen bij reedijk in strijen

de buckshot maakt meer herrie dan deze op de weg img2955r.jpg

foto van zijkant banden steeken 4,5 cm buiten spatbord ivm noppen aan zijkant van band apk regel is 3 cm

dus dan doen we de smart banden er weer onder wel makelijk instappen zo

en hier met apk wielen

img2951n.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

www.reifen.com verzenden eur 3,95

BF-Goodrich 33/12.50 R15 108 Q

Mud-Terrain T/A KM

Reifendetails

Unser Preis: 166,01 €

www.offroadreifen.com verzenden ongeveer 6 eur

33X12,5R15LT/C 108 / Q

Mud-Terrain T/A (KM), Traktionsreifen (MT)

detail.gifWare im Zulauf163.47 EUR

BFGKM2.jpgLT33x12,5R15 108 / Q

Mud-Terrain T/A KM2, Traktionsreifen (MT)

detail.gifIn Vorbereitung

ab Juni 2009 € 172.67 EUR

inkl. MwSt.

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom net(half uurtje geleden) van Paul(garage van Hoof) terug, zou voor mij dan maar de Maxxis buckshot bestellen, belt hij net op dat ze de BFG MT's toch geleverd hebben:wacko:.

Dus volgende week komen de BF GOODRICH MUD TERRAIN 33x12.5x15 er onder:whistle::bye1:.

Iedereen bedankt voor de reacties:bye1:

TIP: WANNEER ER NOG IEMAND DE BFG's ZOEKT, GA ER DAN SNEL ACHTERAAN VOOR ZE ECHT NIET MEER TE KRIJGEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...