Spring naar bijdragen

JCN B@®n#v#ld 15 maart 2009


Utah
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

En nog een filmpje !

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=3zLhrRvLq08&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=3zLhrRvLq08&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

Nooit geweten dat jeep ook stations bouwt..........:no: Wat voor een type jeep is dat dan of is het eigen maak. Was toch in de veronderstelling dat het alleen toegankelijk was voor jeeps.....:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja maar wat moet je als ze regelmatig om een Baco vragen ??:no:

trouwens erg veel plezier gehad toen Charly mn rtv KIT terug bracht en ik er een wielmoerdopje mee insmeerde die los van de bout was gekomen met het los en vastmaken van mn wielmoeren nadat mn ventiel naar binnen was geschoten.

Ik deed kit in de dop en iemand dacht dat het mn wielmoer was.:bye1:

Ik schuif die doperop en de goede man (zal zn naam niet noemen) riep dat dat nooit kon met kit.:P

Hij dacht dat ik zo mijn wielmoer aanbracht met kit. Hij greep ernaar . Ik zei HO eerst laten drogen. Na een uurtje kwam hij kijken of ik nog 5 wielmoeren had.

Ik heel ernstig dat het super amerikaanse 4wd kit was.

Dat was echt lachen.:thumbsup::yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...