Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 Januari Jeep®Techniek bij B&S / E.P.S.


Kameel
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...

en wie de pet past trekt hem aan...technic10.gif

of was dat anders ???

Moet wel ff kwijt dat we met zoveel leden zo weinig ( 25 ) opkomst hadden. En laten we eerlijk zijn het was perfect georganiseerd.

Koeken ,appels koffie thee ,limonade,bier,wijn. Geweldig leslokaal

Jos ,Ruud, Jan ,Hans.......... bedankt en wie ik verder vergeten ben ook.school11.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

idd dez. perfect georganiseerd!!!!!!

wat de opkomst betreft...er is altijd een select groepje dat openstaat voor dit soort dingen...

er is een deel wat niet kan of wil sleutelen,een deel wat het beter denkt te weten,een deel dat gewoon belt als ze vragen hebben,mensen die niet kunnen ivm.werk etc. en dan is er nog een deel wat het ALLEMAAL AL WEET maar gewoon voor de gezelligheid gaat....,dat deel zijn wij.. laugh.giftongue.gif

wel jammer van die pet....is het er 1 van b&S?

ik moest wel weg want mijn vriendin liep te shoppen in tiel en de winkels stonden op punt van sluiten.... sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@ 25-jan-2005

ik moest wel weg want mijn vriendin liep te shoppen in tiel en de winkels stonden op punt van sluiten....  sad.gif

Hoezo? Allemaal leeg gekocht? huh.gif

Ik was er helaas niet bij in Tiel, alles gepland en dan kun je geen oppas voor de kleine man krijgen... mad.gif

Maar goed, ik begreep dat het hoofdzakelijk over schokbrekers ging, als ik voortaan info over die dingen wil hebben, dan weet ik wie ik een PMetje moet gaan sturen! laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...