Spring naar bijdragen

Paintball!!!!!!!!!!!! wie durft????????


ruward
 Share

Recommended Posts

Hallo iedereen.

Ik ben zelf actief bezig met paintballen, we hebben zelf een team opgericht en schieten regelmatig wedstrijden en toernooien ook hebben we inmiddels de beschikking over een gaaf buitenterrein en een loods {gld}

Nou zat ik te denken of het niet leuk is om een dagje paintballen te organiseren met de mensen van dit forum.

Het buitenterrein is denk ik in dit geval het meest geschikt is, gezien ze daar ook veel 4x4 rijden, zie alleen maar suzuki,s en toyota,s maar dan zwaar omgebouwd voor het terrein, dus kan er ook een stukkie gereden worden.

Wapens, ballen, co2/lucht en maskers kunnen we tot 30 man regelen.

Wapens schieten tot 30 balletjes per sec en 300 ft per sec,:yes::yes::yes::yes: een blauwe plek{ken} is niet uitgesloten.:(:(

Voor het buitenterrein zijn we een beetje afhankelijk van het weer, het ligt in het plaatsje Ressen {elst gld} en de loods bevind zich in Nijmegen.

Loods hebben we volgebouwt met hutjes, bunkers, bruggen, en kerkjes, en voor de desorientatie hebben we rook en dikke strobo,s.;):wacko::)

Dat lijkt mij wel de ingedienten voor een fijn dagje mensen jagen, Dus voor degene die het leuk vinden om te straffen of gestaft willen worden:yes::yes:, kunnen zich hier aanmelden.

Een evt datum is voor ons geen probleem, wij kunnen altijd.

gegroet Ruward. ;):bye1::bye1:

Arnhem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo iedereen.

Ik ben zelf actief bezig met paintballen, we hebben zelf een team opgericht en schieten regelmatig wedstrijden en toernooien ook hebben we inmiddels de beschikking over een gaaf buitenterrein en een loods {gld}

Nou zat ik te denken of het niet leuk is om een dagje paintballen te organiseren met de mensen van dit forum.

Het buitenterrein is denk ik in dit geval het meest geschikt is, gezien ze daar ook veel 4x4 rijden, zie alleen maar suzuki,s en toyota,s maar dan zwaar omgebouwd voor het terrein, dus kan er ook een stukkie gereden worden.

Wapens, ballen, co2/lucht en maskers kunnen we tot 30 man regelen.

Wapens schieten tot 30 balletjes per sec en 300 ft per sec,:yes::yes::yes::yes: een blauwe plek{ken} is niet uitgesloten.:(:(

Voor het buitenterrein zijn we een beetje afhankelijk van het weer, het ligt in het plaatsje Ressen {elst gld} en de loods bevind zich in Nijmegen.

Loods hebben we volgebouwt met hutjes, bunkers, bruggen, en kerkjes, en voor de desorientatie hebben we rook en dikke strobo,s.;):wacko::)

Dat lijkt mij wel de ingedienten voor een fijn dagje mensen jagen, Dus voor degene die het leuk vinden om te straffen of gestaft willen worden:yes::yes:, kunnen zich hier aanmelden.

Een evt datum is voor ons geen probleem, wij kunnen altijd.

gegroet Ruward. ;):bye1::bye1:

Arnhem

begrijp ik het goed :wacko:we moeten dus schieten op die suzuki en toyotas:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

begrijp ik het goed :wacko:we moeten dus schieten op die suzuki en toyotas:lol:

Jaaaaa!!!!! Dan doe ik mee...moet dan alleen effe een Gatling regelen :unsure:

Zoiets als dit

http://www.youtube.com/watch?v=Kz8wDqZiQxk&feature=related

bewerkt door pedro.rr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Jongens en meisjes

Jongens mijn mannen zijn er klaar voor.

Wat mij betreft kunnen we een lijstje maken, en ik zal overleggen voor een datum, mits er een beetje animo is.

De teams zullen gemixt worden, dus jullie worden geen opgejaagd wild, tenzij er natuurlijk liefhebbers zijn van een beetje straf.

Kan wat ons betreft bijna alle zondagen.

omgeving Arnhem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens en meisjes

Jongens mijn mannen zijn er klaar voor.

Wat mij betreft kunnen we een lijstje maken, en ik zal overleggen voor een datum, mits er een beetje animo is.

De teams zullen gemixt worden, dus jullie worden geen opgejaagd wild, tenzij er natuurlijk liefhebbers zijn van een beetje straf.

Kan wat ons betreft bijna alle zondagen.

omgeving Arnhem.

Tis jammer dat ik t niet meer aandurf met mn poot , ik was lid van spaarnwouden (tot 5 jaar geleden ...) en toen brak ik mn enkel in het veld op 3 plaatsen en uit de kom en alles van binnen afgescheurd .... ik had een A5 met sniper barrel , een super wapen vind ik .... maar okee veel plezier allemaal !

mvgr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...