Spring naar bijdragen

jeepspringen


mahindra
 Share

Recommended Posts

Je laat een foto zien van een oude reklame van Willy.

Hierbij zijn ook veel ongelukken gebeurd. Op de een of andere manier zijn die foto's nooit gebruikt voor de folders en de reklame uitingen :lol:.

In een ander postje heb je het over crossen met de jeep. Tevens geef je daar aan dat dit taalgebruik is in het westen.

Dit springen met de jeep heeft dus niks te maken met terrein rijden zoals wij dit doen.

Maar ben het eens met de rest : Maak foto's aub !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jullie zijn wel sceptisch hoor,

ik wacht dan wel tot een keer op zo'n jeepcamp daar zijn waarschijnlijk wel ervaren jeepers die wel meer hebben gesprongen en met wie ik het dan samen kan doen

En ja ik weet ook wel dat cj 's niet zo goed zijn als wranglers , maar ik zie hier op het forum dat toch nog wel zat leden met van die ouwe cj 's rondrijden en die heren moeten het er toch ook maar mee doen , dus ik ben niet de enige met een ouwe barrel. En toch vind ik het een lekker jeepie :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn niet sceptisch, we zijn niet ervaren (niet allemaal :lol:), we zeggen ook niet dat wranglers beter zijn.

We proberen je uit te leggen, dat wij niet springen met onze jeeps.

In onze ogen is terreinrijden wat anders dan springen.

bewerkt door ejg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn niet sceptisch, we zijn niet ervaren (niet allemaal :lol:), we zeggen ook niet dat wranglers beter zijn.

We proberen je uit te leggen, dat wij niet springen met onze jeeps.

In onze ogen is terreinrijden wat anders dan springen.

Ok bedankt voor de uitleg en ik hoop voor het einde van het jaar een keer met U gezellig op zo'n jeepcamp te rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar manneke, die mahindra, met z'n licentie/namaak Jeepie

heb ook nog nooit een foto van z'n ..... op het Forum gezien

Mijnheer Kick U bent vast zo'n onaardige jeeper waar ze me al voor gewaarschuwd hadden,en u doet ook nog aan stemmingmakerij ik ga niet meer op u mail reageren.

Doei , ik ga verder met werken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijnheer Kick U bent vast zo'n onaardige jeeper waar ze me al voor gewaarschuwd hadden,en u doet ook nog aan stemmingmakerij ik ga niet meer op u mail reageren.

Doei , ik ga verder met werken

Weet niet wie je buurman is die jouw voor ons waarschuwde, maar blijkbaar zit je zelf ook al vol met vooroordelen.

Als je een topic begint met springende auto's dan kun je dit soort opmerking verwachten.

Dus weer even normaal reageren, anders gaan we ook niet meer op jou reageren.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijnheer Kick U bent vast zo'n onaardige jeeper waar ze me al voor gewaarschuwd hadden,en u doet ook nog aan stemmingmakerij ik ga niet meer op u mail reageren.

Doei , ik ga verder met werken

oei ...... neem me niet kwalijk hoor, dacht net dat de stemming er goed in zat (is hier een cafe hoor) :lol:

enne ... je hebt gelijk, ik ben zo'n onaardige Jeeper :P

maar ... moet wel blozen als je 'Mijnheer' tegen me zegt :blush:

blijft nog de vraag open staan:

waarom je nog nooit een foto van je Mahindra geplaatst hebt? :lol:

oke oke, het ging hier over springen

nee nee, ik sping nooit met m'n Jeep :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijnheer Kick U bent vast zo'n onaardige jeeper waar ze me al voor gewaarschuwd hadden,en u doet ook nog aan stemmingmakerij ik ga niet meer op u mail reageren.

Doei , ik ga verder met werken

hmm de kick onaardig wat zal ie schrikken als ie de rest ziet :P:P

en ja waarom zal je gaan springen met een 4x4 al dan wel de merk of wat dan ook

als je wilt springen koop dan een crossmotor is volgens mij beter voor jou en je gezondheid maar goed je zegd dat de kick onaardig is

hoop dat je een harde landing gaat maken met je 4x4 das wat ik wil zeggen over jou gedrag op het forum :lol:

oja de meeste jeepers die ik ken zijn echte aardige jeepers maar goed ken er ook maar een paar

zal ook wel zo,n onaardige jeeper zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok jeepers nog even een reactie, er is mij alleen gezegd dat er nu eenmaal jeepers zijn die zo kinderachtig zijn om jeepies af te kraken die zeg maar iets anders zijn dan de groep gewend is, dat was vroeger zo heb ik gehoord en dat is blijkbaar nog zo. Als ik dan nog een raar mannetje genoemd wordt ja dan begrijpt iedereen dat ik die gene niet aardig vind.

Verder wie de schoen past trekke hem aan en voor de rest geen probleem.Een geintje lig ik echt niet van wakker hoor, dat doe ik zelf ook.

En dat er geen foto komt , ja ik heb geen behoefte aan verder commentaar van één of meerdere forumleden.

En ja ik heb een eigen mening daar is toch niets fout mee.

Nou dit was het laatste hierover hoor, ik ga weer aan de slag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het nu al een bijzonder topic. :huh:

Persoonlijk denk ik dat meneer/mevrouw Mahindra nog niet zoveel levenservaring heeft, iedereen boven de 15 weet dat je dan in de meeste gevallen een paar grote kratten mee moet zeulen om alle afgevallen onderdeeltjes weer in op te bergen.

(en vergeet de bus kaart niet :P)

Succes met jumpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

Springen met een jeep is best leuk, bladveren:lol::P:lol:, gevolg boooing:D.

Is zeker een prime test voor de veering, dat weet ik zeker:yes::huh::yes:.

Na een sproooonnng niet gaan lopen piepen over alles wat is afgebroken.

Ga je gang man vlieg over mijn huis als je wil, graag wel even bellen of p.b. want ik ga dan wel kijken of je de schoorsteen dan gaat missen of niet.

Ik heb ook wel eens gesprongen met een jeep, het is echt aan te raden, het kruipen over bulten en knipjes is onzin, je kan er ook overheen vliegen, maar dan niet met een mahindra cj3b, hij heeft simpelweg te weinig vermoooooggggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...