Spring naar bijdragen

Rubicon Express 2,5" lift


aerox
 Share

Recommended Posts

Even hoor......Je stelt vast dat het niet meer loont om.....maar je bent nog wel op zoek naar een bedrijf in NL die tegen normale prijzen...etc. :yes:

Ff de zoekfunctie van het forum gebruiken. Is recent een heel topic over geweest (nieuw bedrijf in NL)

Succes en Rubicon Express heerscht...!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar het zich op dit moment bijna niet meer loont om in de usa te bestellen ben ik op zoek naar een bedrijf in nederland die tegen normale prijzen lift-kits en of andere YJ-onderdelen verkopen.

Mvg, Rick

Het is en kan nog steeds goed de moeite waard zijn om liftkits uit Amerika te halen. Hier op het forum is Dezperado iemand die voor jou een dergelijke kit kan bestellen en leveren via de states. Stuur hem eens een pm en wie weet wat hij kan betekenen voor jou.

Tevens is www.4x4garage.de zoals Utah noemt een goed bedrijf om een dergelijk kit te bestellen. Ze hanteren zoals al aangegeven nette prijzen.

In Nederland is Nico van partssuply te Wommels een bedrijf die ook dergelijke kits kan leveren. Tevens B&S te Tiel kan dit voor jou leveren.

Let wel op dat bij de liftkits van Rubicon Express standaard nooit shocks bijgeleverd worden. Deze moet je nog appart aanschaffen. Soms hebben bedrijven in de states een aanbieding waarbij wel shocks geleverd worden bij de liftkits van Rubicon Express.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

let op !!!!

ik heb pas een rubicon 4,5" set gekocht in ons buurland, maar e.e.a. ellende. Koop niet in duitsland!!!!!!!!!

inmiddels weet ik nu dat 4x4 valkenburg ook Rubicon verkoop!

omdat ik de zaak na ca. 4 maanden nog niet geheel heb afgehandeld kan ik nu nog niet zeggen wat en waar.

maar dat komt nog wel.

gr. Frenk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

let op !!!!

ik heb pas een rubicon 4,5" set gekocht in ons buurland, maar e.e.a. ellende. Koop niet in duitsland!!!!!!!!!

inmiddels weet ik nu dat 4x4 valkenburg ook Rubicon verkoop!

omdat ik de zaak na ca. 4 maanden nog niet geheel heb afgehandeld kan ik nu nog niet zeggen wat en waar.

maar dat komt nog wel.

gr. Frenk

Denk toch dat het handiger is om zulke uitspraken met argumenten te onderbouwen, op deze manier zaai je alleen maar onrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met Ogdak eens.

Als je negatieve ervaringen hebt mag je dat best melden. Maar dan wél compleet met de naam en wat er misgegaan is. Ook de uiteindelijke oplossing, of het uitblijven daarvan, is prettig om te vermelden. Nu lijkt het net alsof alle Duitse leveranciers onbetrouwbaar zijn, wat absoluut onzin is: Zelf heb ik met meerdere Duitse leveranciers enkel goede ervaringen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met Ogdak eens.

Als je negatieve ervaringen hebt mag je dat best melden. Maar dan wél compleet met de naam en wat er misgegaan is. Ook de uiteindelijke oplossing, of het uitblijven daarvan, is prettig om te vermelden. Nu lijkt het net alsof alle Duitse leveranciers onbetrouwbaar zijn, wat absoluut onzin is: Zelf heb ik met meerdere Duitse leveranciers enkel goede ervaringen!

Klopt helemaal! Meerdere mensen zullen wel eens een keer een negatieve ervaring hebben gehad met een dealer of leverancier. Dat geldt ook voor de Nederlandse bedrijven. Alle dealers in Europa zijn voor het grote deel afhankelijk van de bedrijven uit de States. We zijn niet allemaal perfect en kunnen dus ook fouten maken. Zowel particulieren als dealers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...