Spring naar bijdragen

route's gevraagd


darkwolf
 Share

Recommended Posts

Ben van plan om eind volgende maand een trip te gaan maken naar ??

Ik heb nog wat vakantiedagen over en wil deze besteden aan het rijden van een leuke route.

Ik heb wel eens mensen horen praten over mooie routes door de pyrenéen waarbij vrijwel geen verharde weg werd gezien.

Zoiets wil ik dus gaan doen, alleen heb ik nog geen route.

Nu kan ik zelf wel iets in elkaar plannen maar mischien heeft hier iemand al eens zoiets gereden en nog een route liggen, scheelt mij weer puzzelen !!

Tot op heden heb ik zelfs nog geen bestemming gepland dus geheel europa is mogelijk, doch richting het zuiden heeft de voorkeur vanwege het weer:D

Route hoeft niet op NK niveau te liggen ( het is tenslotte vakantie ) maar moet wel mooi zijn en hier en daar een zwaar stuk is natuurlijk geen probleem !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb in de Pyreneeen gereden. Hartstikke mooi! Zijn gewoon gaan rijden. Kaart mee en als je weer is in de bewoonde wereld kwam kijken waar je uit hing.

Verwacht idd geen NK trial gebeuren vaak heel droog en gravel achtig, maar wel doorwadingen enz. en gewoon uren rijden zonder asfalt of mens te zien. Maar ga niet rijden daar waar een slagboom of hek neer is gezet. Die spanjolen zijn onverbiddelijk. Ik heb gereden vanaf de middelandse zee kant. Zou een trektocht van 3 dagen worden, is helaas 1 dag geworden doordat ik m'n koppelingsplaten aan gort reed. Maar zou het zeker nog is willen doen. En dan verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...