Spring naar bijdragen

Cherrybomb ???


aerox
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is dit gewoon een holle pijp of zit er toch nog iets van techniek in ? en wie heeft er ervaringen mee qua geluid ? Ik heb een wrangler 2.5L

Rick

kom je ook op de bbq dan laat ik het even horen

zit wat glasvezel in en de buis is aan de binnenkant met gaatjes voorzien

weet niet hoe het klinkt onder een 2.5 l

maar onder de 5.2 l klinkt het aardig luid :whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben het wel een klein beetje met je eens

heb nu 1 bommetje er onder geen cat en 3 duimer aan pijp er onder maakt een tering herrie bij 700 toeren daarna is het te doen

wel leuk voor mijn geweldige buurman

ot

gewoon een bommetje er onderhangen kosten haast niets en geven een leuke roffel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 2zijuitlaten op de Willy's en een 5liter V8 moter onder de kap.

Je kan er stilletjes mee rijden als de moter onbelast is maar als hij moet werken vind ik ze soms storend luidruchtig. Voor te cruisen en langs de terrassen(2zijden een muur) klinkt het echt gaaf.(zeker als de moter een zeer laag toerental draaidt tegen 70/80km/uur)

Let wel op dat je de demper in de juiste richting monteerd;staat een pijl op. Anders dempen ze helemaal niets.

Ben aan't denken om supertrapp-uitlaten (erbij)te monteren. Heb ik altijd een super geluid gevonden wat uit die dempers komt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er eigenlijk niets aan te doen om hem iets stiller te krijgen?
hoe verder je een cherrybomb naar achteren plaatst hoe stiller die wordt
Ik heb 2zijuitlaten op de Willy's en een 5liter V8 moter onder de kap.

Je kan er stilletjes mee rijden als de moter onbelast is maar als hij moet werken vind ik ze soms storend luidruchtig. Voor te cruisen en langs de terrassen(2zijden een muur) klinkt het echt gaaf.(zeker als de moter een zeer laag toerental draaidt tegen 70/80km/uur)

Let wel op dat je de demper in de juiste richting monteerd;staat een pijl op. Anders dempen ze helemaal niets.

Ben aan't denken om supertrapp-uitlaten (erbij)te monteren. Heb ik altijd een super geluid gevonden wat uit die dempers komt...

is zeker gaaf. en vooral als je onder lange bruggen viaducten of tunnels heen rijdt. of je rijdt een keer door z-limburg heen bijvoorbeeld door valkenburg. en daarna rijd je de cauberg op. dan houden de mensen hun vingers in hun oren :lol: en iedereen kijkt naar je

bewerkt door Kameel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt ff bij mij langskomen dan kun je hem ook zien en horen!!:P

Is idd in de buurt. Als t kan zou ik wel een keer langs willen komen, waar en wanneer ?

of je rijdt een keer door z-limburg heen bijvoorbeeld door valkenburg. en daarna rijd je de cauberg op. dan houden de mensen hun vingers in hun oren :lol: en iedereen kijkt naar je

Ik wordt nu al iedere dag bekeken als ik de cauberg op rijd :P

Groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK woon ook in de buurt van Maastricht maar dan aan de Belgiese kant. Ben dees week 2 x binnendoor naar Margraten en Sibbe gereden. Door die holle wegen...Is een mooie omgeving. Vandaaruit naar de voerstreek enz...

Ik woon nu in sibbe :) Heb je een rode jeep ?

Maar weer ff on-topic. Denk dat ik het toch ga doen. maar is de tail pipe verplicht ? bij mij is namelijk de ophang-pin van het chassis afgebroken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...