Spring naar bijdragen

Cherrybomb ???


aerox
 Share

Recommended Posts

Nou ik heb vandaag de cherrybomb gemonteerd. Stationair klonk ie echt mooi.

MAAR TOEN, toen ging ik rijden, en ik zeg jullie: WAT EEN HERRIE ;) echt niet normaal, Leek wel of ik helemaal geen uitlaat meer eronder had haha. Nu maar eens kijken voor een oplossing hiervoor :lol:

Groeten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou ik heb vandaag de cherrybomb gemonteerd. Stationair klonk ie echt mooi.

MAAR TOEN, toen ging ik rijden, en ik zeg jullie: WAT EEN HERRIE :unsure: echt niet normaal, Leek wel of ik helemaal geen uitlaat meer eronder had haha. Nu maar eens kijken voor een oplossing hiervoor :thumbsup:

Groeten

heb je alles verwijderd of alleen de einddemper

je kunt pijpjes er in lassen

ach vind dat het lawaai wel meevalt

en is s,morgens gewoon lekker wakker worden:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb er nog ff een tijdje mee rondgereden, en nadat ik overal, Maar ook echt OVERAL bekeken werd vond ik het geluid inderdaad wel meevallen.

In de auto klinkt het harder dan erbuiten. Moet alleen nog ff een kleine bocht maken achter de Cherry.

Heb de kathalysator nog ervoor zitten.

Dus... Hij blijft toch eronder zitten. Geluid begint al beter te klinken :thumbsup::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik heb er nog ff een tijdje mee rondgereden, en nadat ik overal, Maar ook echt OVERAL bekeken werd vond ik het geluid inderdaad wel meevallen.

In de auto klinkt het harder dan erbuiten. Moet alleen nog ff een kleine bocht maken achter de Cherry.

Heb de kathalysator nog ervoor zitten.

Dus... Hij blijft toch eronder zitten. Geluid begint al beter te klinken :no::D:D

hmm probeer eens zonder kat :thumbsup:

oja enig nadel is dan dat ie iets meer drinkt nu 1 op 4 :unsure:

bewerkt door Ramstein
h vergeten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Hallo Ik ben Rutger ik heb een AMC Eagle. Ik heb twee jaar gereden met een 4.2 lijn 6 motor en een uitlaat systeem met 2 cherry bobs achter elkaar geplaatst in het uitlaat systeem. De uitlaat komt bij mij net voor het ahterwiel aan de zijkant naar buiten. Dit geeft best veel geluid in de auto. Het is beter de uitlaat achter de auto te houden dan heb je en een prachtig geluid maar er zelf minder last van. In een tunnel kan iedereen mee genieten. Langs terrasjes valt het helemaal still. Ditis niet vanwege de mooie auto.

groetjes rutger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Ik heb een 4.2amc met een 6 in 2 uitlaatspruitstuk,links en rechts een cherrybomb voor de achterwielen zitten..

Klinkt echt als een 8 pitter (zelfs de kenners denken dat:whistle:)

Maar met een lange rit zet ik er een paar dempers in.

db killer van een motorfiets, uitlaatverloopstukie en vast zetten met een klein schroefje. met twee tellen er weer uit.

(staat bij de andere vraag hier over een sitepijp een filmpie)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een 4.2amc met een 6 in 2 uitlaatspruitstuk,links en rechts een cherrybomb voor de achterwielen zitten..

Klinkt echt als een 8 pitter (zelfs de kenners denken dat:whistle:)

Maar met een lange rit zet ik er een paar dempers in.

db killer van een motorfiets, uitlaatverloopstukie en vast zetten met een klein schroefje. met twee tellen er weer uit.

(staat bij de andere vraag hier over een sitepijp een filmpie)

heb er straks 2 onder hangen voor de linker helft en de rechter helft van de cylinders eens kijken of dat wat meer geluid geeft

want de buurman houd er nog steeds niet van :P hij pech :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad,:thumbsup: als weer eens staan te ouwehoeren in de straat weten ze altijd precies te vertellen wanneer ik weg ben geweest. Ik schat in de omtrek van zo'n 150 meter:D

Ik heb er zef maar een paar extra uitneembare dempertjes ingemaakt. Maar niks zo mooi als het geluid van een V8!!!

bewerkt door coen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand dan ook nog de gouden tip om bij een WJ 4,7 V8 een wat dieper, donkerder geluid te krijgen? Mag best wat klinken als ik optrek maar ik wil er geen last van krijgen als ik er afstanden mee rijd. De cherrybombs die ik gehoord heb klinken mij wat te blikkerig en de flowmasterfilmpjes op Youtube klinken mij weer wat te rauw (e.e.a. kan ook aan Y.t. liggen natuurlijk). De richting waarheen ik wil qua geluid lijkt op het geluid dat een Audi S5 (-4,-6,-8) produceert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ander luchtfilter ?

Weet ik niet, is dat een oplossing? En over welke heb je het dan, K&N oid? Heeft zo'n filter nog positieve of negatieve bij-effecten? Ik heb hier absoluut geen verstand van namelijk.

Edit: heb je het over zoiets?

gen2copie2.jpg

bewerkt door R-W
plaatje gezocht bij vraag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermogen is er wel voldoende, extra is leuk maar niet nodig.

Heb je misschien een adres waar ik eens kan kijken/informeren? Efka (van de foto) vraagt maar liefst €420,- voor deze kit, bestel ik hem in USA bij bijv Summit (http://www.summitracing.com/parts/KNN-57-1513-1/) dan kost hij $300,- (zullen o.a. nog wel de nodige shippingcosts bijkomen maar dan nog).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de achterlijke shippingkosten van die amerikanen wil omzeilen is de site van

www.usa2you.nl een hele goede optie.

Goed concept zeer goede service en vele goede reacties

Kan ook biedingen op eBAY motors voor je realiseren bij aanbieders die normaal klanten weigeren uit Europa ivm Shipping

Gr Joost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Shippingcosts e.d. vallen nog wel mee, als ik zo globaal reken ben ik incl btw, douane, packing- en shippingcosts €300,- tot €350,- kwijt als ik bij Summit zou bestellen.

Daarnaast heb ik bij zowel UPS als TNT een zakelijk importnummer, moet even kijken wat het daar zou kosten (en of bijv Summit daaraan mee wil doen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou toch even gaan kijken op Ebay motors. Daar wordt door diverse autopart bedrijven echt gestunt met prijzen.

Bij de meeste kun je niet bestellen vanuit Nederland en als het wel kan moet je vaak meer dan 130 Euro verzendkosten betalen

Via usa2you kan dat wel en betaal je bij normaal gewicht maar 30 Euro.

Ik heb zo een set nieuwe koplampen aangeschaft voor mijn wj voor 140 Euro inclusief alles ipv 350 Euro ex verzendkosten hier

Usa2you pakt de handel ook om naar niet commerciele verpakking waardoor de kans op invoerrechten +/-10% is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...