Spring naar bijdragen

Smaken verschillen


Jwr
 Share

Recommended Posts

Guys, mannen, broeders,

Ik ervaar de yj wrangler als de ultime jeep ( met een paar biertjes op vind ik ook de hummer h1 wel een optie ) maar ik ben laatst vol verbazing rond een nieuwe cherokee gelopen. Het eerste wat ik dacht is ' waar lijkt hij nou op ' hehe.

Vervolgens zag ik dat ook hier van die vreselijke ronde koplampen in zitten. Maar, na een discussie met een (ex) vriend van me, ( ik heb hem neergeslagen, dus had ik gelijk laugh.gif ) die zei dat bijvoorbeeld de willy's uit de tweede wereld oorlog oom al rond koplampen hadden. En dat dus eigenlijk de lekker vierkant koplampen van de yj een uitstapje van jeep was. Nu vind ik persoonlijk de vierkante lampen veel beter staan bij de wrangler dan de ronde. Maar ja, smaken verschillen.

Toch vroeg ik me af hoe men daar over het algemeen tegen aan kijkt.

Grtz,

Archy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Jwr@Oct 27 2004, 22:15

Nu vind ik persoonlijk de vierkante lampen veel beter staan bij de wrangler dan de ronde. Maar ja, smaken verschillen.

Toch vroeg ik me af hoe men daar over het algemeen tegen aan kijkt.

<div align="right">

Ik vind ronde lampen bij de Wrangler beter staan dan de vierkante....

Greetz,

JanW

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met je eens. Echt mooi is-ie niet, vind ik.

Het vorige model beviel me beter.

En het 2005 model met die verchroomde grille (...), daar moet je ook maar van houden.

Ik snap die "designstrategie" van Jeep niet zo goed, alsof ze ieder geslaagd model over de top tillen en geweld aan doen met modificaties. Ik zag in Autovisie foto's van de nieuwe Grand Cherokee. Die is vierkanter dan de 2004 uitvoering en n.m.m ook minder mooi.

Groet,

Vladimir

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...