Spring naar bijdragen

Schokdempers


Recommended Posts

Ik heb een Cj5 van 79 met 1,5" verhoging. Mijn schokdempers zijn af. Er zitten nu Rancho rs 5000 onder. Kan mij iemand vertellen welke ik het beste onder mijn Jeep kan monteren. ik wil dan ook gelijk mijn stuurdemper vervangen(nu ook rs5000).

Ik rijd tot op heden zelden terrein(waarscheinlijk in de toekomst meer) maar veelal snelweg.

Naast de suggestie welke schokbreker ook graag even waar ik ze het beste kan bestellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb onder mijn CJ5 uit 75(2" verhoogt) al een 3 jaar verstelbare Rancho's met 9 standen.

Op de snelweg lekker stabiel met hoge dus stugge instelling.

Afhankelijk van het terrein een lagere stand en goed contact met de ondergrond.

Rijd altijd zonder stabilisatorstang ed.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die van Ronnie 123 had ik ook

Prima shocks maar 2 x zo duur als Rancho 5000 ( RS9000X) kost usd 100 stuk

skyjacker nitro usd 39 softride $ 34

black diamond $ 37 at shocks

re monotube $ 85 heb ik en Kollee

teraflex $ 60

bilstein $ 100

procomp MX6 92,00 ES9000 usd 37

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie opsomming Dezperado maar heb te weinig verstand van Schokbrekers om hiertussen een keuze te maken.

Ik wil als eerste een goede wegligging hebben en ook de mogelijkheid om wat meer het terrein in te gaan.

Ik heb verder geen ervaring met bestellen in de usa.

De Pro Comp zijn relatief goedkoop en via http://www.offroadeurope.eu makkelijk te bestellen. Iemand hier ervaring mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf interesse in de schokbrekers van 4wd zelf ,heeft iemand daar ervaring mee , prijs is interessant , alleen wat zijn de kosten bij de douane??:no:

Ik heb een 2" liftkit van 4WD, met veren en schokbrekers. De schokbrekers presteren op de weg prima. In het terrein heb ik ze nog niet echt veel gebruikt, daar kan ik niets zinnigs over zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is eigenlijk vrij simpel;

Black diamond, rancho, procomp zijn in hun eenvoudigste uitvoering allemaal tussen de 35 en 40 dollar.

Kwaliteit is gelijk te noemen, de één is wat stugger als de ander ( black diamond het soepelste, ranch is de middenklasse en procomp het stugste ).

Verder zal er waarschijnlijk wat verschil zitten in de lengtes in ingeschoven en uitgeschoven toestand alsmede als dus de travel van je demper.

één en ander is via het internet vrij eenvoudig te achterhalen.

Mocht je daar toch niet uitkomen stuur dan maar ff een mailtje, hardjeeper@hotmail.com

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is eigenlijk vrij simpel;

Black diamond, rancho, procomp zijn in hun eenvoudigste uitvoering allemaal tussen de 35 en 40 dollar.

Kwaliteit is gelijk te noemen, de één is wat stugger als de ander ( black diamond het soepelste, ranch is de middenklasse en procomp het stugste ).

Verder zal er waarschijnlijk wat verschil zitten in de lengtes in ingeschoven en uitgeschoven toestand alsmede als dus de travel van je demper.

één en ander is via het internet vrij eenvoudig te achterhalen.

Mocht je daar toch niet uitkomen stuur dan maar ff een mailtje, hardjeeper@hotmail.com

Succes

Thanks Ron, da's handige info.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...