Spring naar bijdragen

weer eens wat anders!!!


Menno
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

vandaag banaan varen met de camping gasten, kom ik een ingeseald pakketje tegen met witte poeder 1/2 kilo.

politie gebeld, of ik het even naar bureau wil brengen:lol:

ik zeg, daar heb ik nu geen tijd voor, en ik ga zowieso niet met een halve kilo coke langs de weg rijden, agent: maar wij zijn bezig met een onderzoek, ik: dan zet ik het wel op marktplaats.

kreeg ik te horen dat dat strafbaar is:huh:.

affijn 3 auto's sterk met politie heeft het net opgehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vandaag banaan varen met de camping gasten, kom ik een ingeseald pakketje tegen met witte poeder 1/2 kilo.

politie gebeld, of ik het even naar bureau wil brengen:lol:

ik zeg, daar heb ik nu geen tijd voor, en ik ga zowieso niet met een halve kilo coke langs de weg rijden, agent: maar wij zijn bezig met een onderzoek, ik: dan zet ik het wel op marktplaats.

kreeg ik te horen dat dat strafbaar is:huh:.

affijn 3 auto's sterk met politie heeft het net opgehaald.

En dat alles voor wat bakmeel.:blush:

DEN HAAG (ANP) - Van de vijf pakketjes die afgelopen weekend op de stranden van Kijkduin, Westland, Scheveningen, Wassenaar en Katwijk zijn gevonden, blijkt dat een deel bakmeel bevatte. Het pakketje dat in Scheveningen was gevonden, bevatte vermoedelijk netto 1 kilo coke. Onderzoek van het Nederlands Forensisch Instituut moet dat nog bevestigen, liet een woordvoerster van de politie Haaglanden weten.

Een zegsvrouw van politiekorps Hollands Midden zei dinsdag dat in het aangespoelde pakje in Katwijk de synthetische drug amfetamine, in de volksmond ook wel speed, pep of spit genoemd, zat.

Het is niet bekend waar de pakketjes vandaan komen. Mogelijk hadden smokkelaars de pakjes onder hun vaartuig hangen om zo ontdekking te voorkomen. Volgens een woordvoerster van de politie Haaglanden wordt er nu samen met het Openbaar Ministerie gekeken, hoe het onderzoek naar de aangespoelde pakketjes verdergaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
kwam nog wat tegen??

moest eigenlijk wel een beetje lachen:ph34r:

Unnamed.jpg[/quote

hmm slopertje heb je een kaartje achter gelaten

VoertuigKentekenbutton_info.gif KentekenImage.ashx?A=S1dFUzY2Voertuigsoortbutton_info.gifpersonenautoMerkbutton_info.gif JEEPHandelsbenamingbutton_info.gif GRAND CHEROKEE 5.2I LIMITED U9Brandstofbutton_info.gif LPG (Liquified Petrol Gas) Vervaldatum APKbutton_info.gif08-10-2010

bewerkt door Ramstein
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Zojuist gebeld door een collega; Zijn maatje was bezig een Disco1 V8 300HP <_< te bouwen voor long distance trails en of ik zin had om sponsor/bijrijder te zijn....

Vanwege de kosten gaat me dat helaas niet lukken :blink:.

Mocht iemand anders interesse hebben kan je me PM sturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Elk jaar ga ik met een vriendin wat leuks doen.

Indoor skydiving, abseilen van de euromast, Dutch water dreams, dat soort dingen...

Dit jaar wilden we gaan quad rijden.

Toevallig kwam ik een aanbieding bij trafficcontrol tegen.

Een uur slipcursus, een uur offroad en een uur quad voor een leuke prijs.

Uiteindelijk werd dat 2 uur slip, 2 uur offroad en een uur quad.

Het slippen en de pirouettes gingen goed, maar waren schijnbaar niet de bedoeling.

Het bleek anti-slipcursus te zijn. Dat lukte uiteindelijk ook nog wel. :D

De offroadinstruktie begon al goed:

'Jullie gaan in de beste terreinwagen ter wereld rijden' .

Mijn YJ was de enige Jeep in de buurt en verder zag ik alleen maar Soesjes en Mitsubishis,

dus ik heb toch maar even wat commentaar geleverd.

Schijnbaar was mijn YJ ( zonder dak en deuren ) een luxe terreinwagen :ohmy:

De volgende vreemde opmerking was: 'we doen de gordels niet om,

als er wat gebeurt, kom je er makkelijker uit' :unsure:

Heb ik dus toch maar wel gedaan.

Ik begon in één van de modernere geweldige terreinwagens, een Vitara:

Foto-YWUROPM4.jpg

Het stuur kraakte ontzettend maar verder deed hij het redelijk in het niet zo uitdagende terrein.

Later ben ik geswitched naar de Samurai waar die vriendin in zat.

Deze dus:

Foto-GRW7GMHN.jpg

Deze geweldige wagen sloeg regelmatig af en had wat moeite met een wat steilere helling,

schijnbaar door rotte bougies. In de bodem zat een groot gat, waardoor je de grond goed kon zien,

maar de overige gaten waren goed dichtgetaped.

Verder moest één van de andere Samurais regelmatig onder de motorkap gestart worden.

Een pluspuntje was wel dat ik op een terrein waar alleen Soesen en Mutsebusjes reden,

opeens dit verkeersbord tegen kwam:

Foto-LDOMENKL.jpg

Daarna nog een uurtje quad gereden en het voor elkaar gekregen om op z'n kant te gaan B)

Foto-CEVGFKHK.jpg

Voor de liefhebbers:

http://www.mijnalbum.nl/Album=HZBVBKO4

bewerkt door Raven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...