Spring naar bijdragen

eenmalige incasso bij aflevering ups


F.M
 Share

Recommended Posts

2 maanden terug een zending van 4wd binnengekomen via ups. toen de bode bij mij op de stoep stond. had ik het contant 106,- ff niet op zak. dus de bode bood mij een eenmalige incasso aan. dus daar ging ik mee accoord. nadat ik de eenmalige incasso had ingevuld. kreeg ik mijn zending. na 3 weken is het bedrag van 106,- van mijn rekening afgeschreven.

maar 2 weken terug kreeg ik een brief van ups binnen. of ik nog 8,51 wou betalen vanwege te late betaling van 106,- . ik denk bij mij eigen krijg nou wat. dus ik ups opgebeld wat hier de reden van is. word mij ff verteld dat ze meerdere malen hebben geprobeerd het geld van mijn rekenig afteschrijven. dus ik tegen de klantenservices verteld dat je met een eenmalige incasso maar 1x geld eraf kunt halen of proberen. de klantenservice beweerde toch anders. dus heb ik ff mijn bank opgebeld of het waar was dat ups meerdere malen heeft geprobeerd het geld van mijn rekening afteschrijven. ik kreeg toen van de bank te horen dat de eenmalige incasso 1x is aangeboden en dat het bedrag meteen van mijn rekening is afgschreven. de bank vertelde mij ook. blijft ups vervelend doen. dan kun je ook mastercard inschakelen want hiervoor ben je ook verzekerd.

daarna heb ik ups ff alles verteld wat de bank mij verteld heeft. en ups ff duidelijk gemaakt. als jullie het geld te laat van mijn rekening afboeken is dat jullie probleem. en daarna heb ik tegen ups gezegd. ik boek het bedrag wel ff over. en als ik de volgende keer weer iets bij 4wd of bij een ander bedrijf iets bestel. dan kies ik voortaan voor een andere vervoerder. en bij 4wd stuur dan ook nog ff een mailtje met de reden waarom. daarna werd ik bij de klantenservice van ups in de wacht gezet. en ff daarna kreeg ik van de klantenservice een refrentienummer en de mededeling. dat ik niks meer hoefde te betalen. en dat er een fout in hun systeem zat. smoesjes dacht ik bij mijn eigen. voor hetzelfde geldt had ik gewoon betaald zonder te bellen.

dus opletten met eenmalige incasso bij ups. het is beter de bode nog een keer terug laten komen en dan gewoon contant betalen

bewerkt door F.M
Link naar opmerking
Deel via andere websites

dus opletten met eenmalige incasso bij ups. het is beter de bode nog een keer terug laten komen en dan gewoon contant betalen

Je kan via ups.com precies zien wanneer er wordt afgeleverd.

Je kan dus ook het geld alvast klaar hebben liggen als ie komt.:thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal wel aan het systeem liggen, Wel contant centjes aan de bode mee gegeven en paar weken later...

je raad het al ook nog eens een rekening of ik even wilde betalen.

Ook met U.P.S gesproken, volgens hun was het langs elkaar heen gelopen.

Mocht wel de rekening weg gooien :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb hetzelfde voorgehad.

Contant a/d chauffeur betaald (2 verschillende zendingen)

ups blijft maar beweren dat ik niet betaald heb.

Alles doorgestuurd naar advocaat.

De administratie bij UPS is in elk geval een grote klerezooi.

Nieuwe naam misschien beter voor UPS...............OEPS :D:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb hetzelfde voorgehad.

Contant a/d chauffeur betaald (2 verschillende zendingen)

ups blijft maar beweren dat ik niet betaald heb.

Alles doorgestuurd naar advocaat.

De administratie bij UPS is in elk geval een grote klerezooi.

Steven de volgendekeer als ups weer bij je aan de deur staat. ff de vrachtbrief door de chauffeur laten tekenen met voldaan met naam in blokletters en handtekening en kenteken van de ups auto. dan sta je helemaal sterk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Steven de volgendekeer als ups weer bij je aan de deur staat. ff de vrachtbrief door de chauffeur laten tekenen met voldaan met naam in blokletters en handtekening en kenteken van de ups auto. dan sta je helemaal sterk

Had ik maar na ontvangen van de eindafrekening weggegooid

Tja stom dus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff de vrachtbrief door de chauffeur laten tekenen met voldaan met naam in blokletters en handtekening en kenteken van de ups auto. dan sta je helemaal sterk

Maandag wordt een UPS-zending bij mijn vriendin bezorgd en ik heb deze tekst al doorgegeven.

Bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

laat altijd de chauffeur aftekenen met zijn handtekening en naam in blok letters en zijn ups code de datum en erbij zetten dat het voldaan is als ups komt met wat voor naheffing dan ook is dat hun probleem en niet het jouwe ze vragen nl ook 10 euro minimaal als voorschot provicie dat is erg makkelijk verdiend voor ze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandag wordt een UPS-zending bij mijn vriendin bezorgd en ik heb deze tekst al doorgegeven.

Bedankt voor de tip!

is bijna altijd zelfde chauffeur en wat je betaalt aan de deur krijg je een afschrift van

dus chauffeur laten tekenen en naam noteren is flauwekul

alleen de slip bewaren met btw en administratiekosten die ze voorschotprovisie noemen maar wat het niet is omdat ze niks voorschieten

ring en pinion die ik gisteren besteld worden morgen afgeleverd 1Z4910496652303511 expresse super snel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

binnenkort krijg ik een zending binnen via Fedex. hopelijk hebben ze niet dezelfde streken als Ups achteraf

Tot nu toe is mijn ervaring met FedEx dat die achteraf een rekening sturen die je gewoon zelf kan overmaken.

Ik heb altijd liever de zendingen via FedEx dan via UPS... De rekeningen van FedEx vallen (bij mij) tot nu toe ook altijd gunstiger uit dan die van UPS...

Edit: reply op oud bericht, Stom...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

USPS dat is de amerikaanse post , per luchtvracht 2 wkn transit. dan krijg je aangeleverd met de TNT post en betaal je eur 17,50 inklaren en btw vaak geen invoerrechten.

kleine flatratebox max 20 lbs = 9 kgs van USA naar wereldwijd

Priority Mail® International Flat-Rate Box 6 - 10 Days $38.95$37.00 Priority Mail® International Large Flat-Rate Box 6 - 10 Days $49.95$47.45

large box = 12 x 12 x 6 inch inch = 2,5 cm eerste bedrag via postkantoor 2 e bedrag via internet

bron

http://postcalc.usps.gov/IntlMailServices.aspx?Country=10298&M=2&P=20&O=0&sd=1

Ik maak er vaak gebruik van om kleine zware dingen hierheen te halen zoals wiellagers/hubs

Komt dus inklaren bij á eur 17,50

bewerkt door dezperado
Link naar opmerking
Deel via andere websites

werk zelf bij ups (ben er niet trots op) altijd de chauffeur laten tekenen dan is het het probleem van hem en ook de afleverbon bewaren als de chauffeur weer komt gewoon wegsturen met mededeling dat het betaald is en dat ze de adm maar moeten nakijken

en inderdaad ze zijn razend snel en daar betaal je ook voor je kan het beter via gewone post doen dat is nog vaak goedkoper omdat de onvoerrechten niet altijd erbij zit is volgens steekproef zelfde als op schiphol word je ook niet altijd gecontroleerd ze worden wel strenger ivm lage $

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...