Spring naar bijdragen

witte knipperlichten


Recommended Posts

Hierbij een bedrijf in Nederland, hun verkopen ook zeer veel op jeep gebied:

http://www.intercarparts.nl/Nederlands/index_ned.htm

Zelfs voor- en achterbumpers. Toen ik een tijd geleden achter deze site kwam,

heb ik besloten om voor mijn auto een beperkte verzekeringsdekking af te sluiten.

Omdat je hier alle onderelen voor een redelijke prijs kunt krijgen. En voor deze prijzen, vond ik het onzin om mijn auto duur te verzekeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by ZJFred@Oct 11 2004, 00:18

27,60 euro (ex btw) voor een wit knipperlichtunit is inderdaad niet duur. Maarruh het lijkt mij een soort groothandel, leveren hun wel aan particulieren? Zo nee, via wie wel dan? wink.gif <div align="right">

Ja hoor, ze leveren gewoon aan particulieren. Ze sturen het wel na de dichtsbij zijnde garage, en daar kun je dan kiezen. Om het door die garage het erop te laten zetten, of om het zelf te doen.

Bovenstaande heb ik als antwoord gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

* Klep omhoog, daar zie je een kruiskopschroefje aan de bovenkant van de stadslichten. Uitdraaien.

* Dan met een dunne, tenminste 10/15 cm lange kruiskop schroevendraaier tussen het knipper licht en stadslicht steken aan de voorkant/onderkant. Het stadslicht beweegt iets omhoog en met goed licht op een lampje kan je hem zien zitten.

* Deze ook helemaal eruit en PRESTO!

* Knipperlicht is dan heel simpel twee schroeven los en te verwisselen.

Met name die schroef die tussen de twee lampen zit is klote als je het niet weet. Ik vernielde m'n oude stadslicht. Tis kwestbaar plastic dus vorsicht!

Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu weer een opvolgende vraag: Ik pak die witte knippers net uit en zie dat er plaats is voor 2 lampjes per knipper. Waarschijnlijk voor permanent laten branden. Is dat ook op een of andere manier voor elkaar te boksen?

Vraag no. 2: Zijn er ook oranje lampjes in de handel om ze toch oranje te laten knipperen en zoja waar en welk type?

O ja, als ik alle tijd heb en goed licht dan zal ik een kleine fotoreportage maken en hier (proberen te) plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Punt 1: Klopt idd dat er 2 fittingen in kunnen in de states zit in de hoekfitting nog een "stadslichtje" je kunt een losse fitting kopen en deze aftakken van je huidige stadslicht.

Punt 2: Yep die lampjes zijn er type 1156 of 1157 in amber. Maar je mag ook wit knipperen hoor wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...