Spring naar bijdragen

Wilde Drente Route


dezperado
 Share

Recommended Posts

Ziet er allemaal aantrekkelijk uit maar is euro 28,00 pp niet een beetje aan de prijs voor stamppot/stoofpot of hang ik nu de zunige ollander uit???
Nee, ik vind het niet te duur.

Het is zeker aan de prijs...maar ik denk dat het het best waard is. Ligt ook aan de lokatie/sfeer/kwaliteit. (neem aan dat dat allemaal goed is wink.gif )

Meer info: Jeep Club Nederland

Op zondag 10 oktober 2004 zal een prachtige, maar ook heftige route worden verreden door het land van Bartje, waarbij je met familie in de Wagoneer, Cherokee of in welke jeep dan ook een prachtige stukje Nederland in de herfst kunt ontdekken.

De route zal op de eindlocatie worden afgesloten met een perfect en rijkelijk gevuld stampot- en stoofpotbuffet, op verzoek vegetarische aangevuld.

...tis wel voor ons een enorme afstand, waardoor we zondag om een uur of 6 op moeten. Denk niet dat we dat gaan halen. sad.gif

Maar veel plezier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij ook niet, die kosten van die Makrolier hakken er zo in dat we die stampot voor 2 personen van het luttle bedrag van euro 56 niet meer op kunnen hoesten.

Maar mochten er nog sponsors onder jullie zijn die zich geroepen voelen om ons een financieel steuntje in de rug te geven dan is het altijd het overwegen waard.

Het bolletje pijltje is net niet genoeg. huh.gifunsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bol-pijl route, is rijden met een routeboek, waarin met eenvoudige tekeningen aanwijzingen voor de te volgen route worden gegeven...

Voorbeeld:

routeboek.jpg

Je komt vanaf het bolletje onder, en volgt de route naar het pijltje...

Dit staat hier dus:

1e plaatje,

"na 460 meter rechtsaf, de brug over"

Zodra je na de afslag het stuur weer recht hebt, druk je de dagteller op "0000".

2e plaatje,

"na 270 meter linksaf de zandweg in"

Enz, enz.....

De "4" op het eerste plaatje staat hier trouwens voor huisnummer 4, een extra aanweizing dus! Ook paddestoelnummers, opschriften enz. kunnen als extra aanwijzing gebruikt worden!

Oja, een stippellijn is een zandweg, een ononderbroken lijn een verharde weg! Tussen plaatje 2 en 3 gaat de weg dus van onverhard over in verhard...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja met standaard banden anders klopt je km teller weer niet

goed werkende trip meter is dan wel handig zoals ik gemerkt heb bij toer van Jeep Camp

was wel leuk. als je vooraan rijd en gaat verkeerd gaat de hele sliert achter je aan verkeerd olleke bolleke rebusolleke >>>>v laugh.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf gebruik ik een Halda Rallye Computer II voor dit werk:

halda.jpg

Maar met een dagteller gaat het ook prima! Maar dan moet 'ie natuurlijk wel een beetje kloppen en/of, zoals in mijn geval, géén miles aangeven! wacko.gif

Over GPS gesproken: Bij mijn cluppie willen we proberen om volgend jaar een bol-pijl rit op GPS coordinaten uit te zetten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Oct 7 2004, 18:37

Zelf gebruik ik een Halda Rallye Computer II voor dit werk:

halda.jpg

<div align="right">

voor dit werk ???? wat voor werk??? das toch geen werk meer??

ja kijk dat bedoel ik nou computer voor de bolletje pijltje route

van mij krijg je 100 strafpunten en ik maar tellen na 470 mtr uh 10% afwijking dus na 420 meter etc.

Net zo schandalig als naar een event gaan met een "bitch" jeep die heen en terug getrokken wordt door een Nissan Patrol

wedden dat die computer ook japans is en niet amerikaans rolleyes.gifrolleyes.gif

shame shame shame blink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Euh.... het heet een computer te zijn, maar feitelijk rekent hij niets uit. Alleen afgelegde weg en stopwatch, maar dan op verschillende display's.

Je kunt dus de totaal afgelegde weg meten, en tegelijk de rijtijd aflezen. En dan kun je nog een 3e teller laten meelopen, welke je steeds reset bij het volgende "plaatje"in het routeboek....

Eigenlijk is het een luxe dagteller, die bovendien op 10 meter nauwkeurig is! En als je afstanden van bijv. 530 meter moet meten, en er gaan rond die afstand 3 wegen naar de aangewezen kant, dan heb je dat echt nodig! ( vooral als er een mijlenteller in je Jeep zit.... wacko.gif )

enne, is niet Japans, maar ook niet Amerikaans! Ik heb de vorige eigenaar de fiets van m'n opa laten houden, zullen we maar zeggen.... biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Oct 7 2004, 18:37

Maar met een dagteller gaat het ook prima! Maar dan moet 'ie natuurlijk wel een beetje kloppen en/of, zoals in mijn geval, géén miles aangeven!  wacko.gif

Over GPS gesproken: Bij mijn cluppie willen we proberen om volgend jaar een bol-pijl rit op GPS coordinaten uit te zetten....

Op GPS kan natuurlijk ook, dat is in maart al gedemonstreerd door JCN.

De wildroute is voor de amerikaanse tellers deze keer ook in mijlen uitgezet.(dus het rekenmachien kan thuis blijven)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...