Spring naar bijdragen

8 tot 12 mei Ballenstedt Duitsland


dezperado
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

zo terug van Ballenstedt. geweldig gezellig weekend met super weertje.

We waren met 7 mannen en nul dames.

Terrein kenden we maar toch hier en daar wat variaties.

Binnen 5 minuten had ik mn jeep op zn kant maar kon er van onderen makkelijk uitkruipen. Binnen 10 minuten stond hij weer op 4 wielen en na paar minuten rookte hij ook niet meer.

Oliepeil goed, Oliedruk goed. Schade ?? Lipje van de softop links iets verbogen en met 2 vingers weer recht.Schrok er niet van want ging heel langzaam. Jammer genoeg stopte Otto met filmen en toen ik het overnam was ik zo handig stop en start te verwisselen zodat ik heel wat gras heb gefilmd.

Schade ? Nog geen krasje. Korte fenderflare links over boutje gedrukt. Niet kapot. Boutje losdraaien en weer door het gat en vast. Kortom goed geluk gehad. Gebeurde heel langzaam en werd gefilmd door Otto. Filmpje zal wel morgen worden.Was niet zo druk als vorig jaar.

Geweldige band en spijt dat ik geen cd van ze heb gekocht. Kun je later zelf over oordelen want heb ze gefilmd. Was wel zo stom om fotocamera thuis te laten en de lader van mn filmcamera. Dus toen 2 accus leeg waren was het over met filmen.

De tour was heel gezellig en prachtig gebied . Lekker open in de zon.

Wel kop ingesmeerd met factor 30. We hebben de tour met 3 jeeps over gedaan met wat spannende variaties waar we eindigden bij een schilderachtig meertje waar helaas The Kick bij het beklimmen van een bult zn vrijloopnaaf aan gort reed.Maar kon gewoon in 2 wd verder.

Hoorde gisteren met vrijrijden s'avonds vreemd geluidje en dacht dat het van linker achterwiel kwam bij het beklimmen van steile heuvels alleen.

Terug opgekrikt met hulp van Aitze ,Gert,Otto en Ad. Bleek dat mn kruiskoppeling finaal aan flarden was en dat cv aandrijf as los zat bij de tussen bak. Binnen een half uur had Ad kruisje vervangen.

Zal je maar gebeuren op weg naar huis of in het terrein.

Kortom minimale schade.

Ben erg blij met mn nieuwe RE veren want in oneffen terrein werken ze fantastisch en heb genoeg flex ook om door gaten boven aan hellingen te komen.Wel waarschuwing gehad dat ik de kisten op slot doe in het terrein want toen ik om ging lag alles los onder in de kuil waar ik uit kwam.

De windjammer is ook veilig omdat er niets naar voren kan vliegen.

Gert ( Smartlap) en Ad hadden hun beruchte schemerlamp mee en een bus vol hout zodat we 3 dagen een vuurpot hadden met een meter vuur erbov en.

De reis was zowel heen als terug super verlopen.

Om een uur of 11 vanmorgen weg. Na 100 km even as gecontroleerd (Otto)

Om half 4 reden we Nederland binnen. Toen nog een bakkie gedaan met Hans H bij Fam Boot en naar huis.

Verslag uitgebracht aan fam van Huet en tas van Jeepclub Duitsland overhandigd.

Kortom weinig schade en super lang warm weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ben ook weer 'stofvrij' na een weekendje Ballenstedt.

Sluit me bij Dez aan: 't was fantastisch.

Ik zal volgend jaar weer van de partij zijn.

Heb net de foto's naar Sjef gestuurd, zullen binnenkort dus op website van JCN staan (eerdaags ook op m'n eigen website).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...