Spring naar bijdragen

Het Grote "Wat heb je pas gekocht"Topic Deel 3


EJG
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 3.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

koppelingen en gasfles zodat ik zelf de campinggas flesjes kan vullen

vind die vullingen veel te duur.

Ik vul onze 18kg flessen ook met LPG,fles omruilen kost ca 45€ , voltanken kost rond de 18€.:bye1:

Ik hou ongeveer 2 liter op de kg aan en tank max 30Liter,weet namelijk niet of er een begrenzer opzit die stopt bij 80%:no:

Wij hebben wel de ervaring dat LPG heter brandt dan gewoon butaan,dus wel even opletten:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn rode flessen met een 80% begrenzer, tevens geschikt voor propaan.

LPG is propaan en butaan. Propaan heeft een hogere calorische waarde.

LPG tanken voor kookdoeleinden is trouwens een economisch delict en veel pomphouders staan het ook niet toe. Als je wordt betrapt is de boete zo hoog dat je de rest van je leven beter dat "duurdere" gas had kunnen kopen, kun je voor de rechter worden gedaagd en heb je gelijk een strafblad om rekening mee te houden.:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vul onze 18kg flessen ook met LPG,fles omruilen kost ca 45€ , voltanken kost rond de 18€.:bye1:

Ik hou ongeveer 2 liter op de kg aan en tank max 30Liter,weet namelijk niet of er een begrenzer opzit die stopt bij 80%:no:

Wij hebben wel de ervaring dat LPG heter brandt dan gewoon butaan,dus wel even opletten:unsure:

http://www.obelink.nl/ws/assortiment_overzichtpagina3.asp?cat=5&id=48&arid=411

Vindt de prijs nog wel meevallen. €4.50 (5kg) voor alleen de vulling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken gewoon campinggaz butaan, overal te verkrijgen en die prijs, ach dat valt toch wel mee...we koken alleen, hebben geen geizer of CV in de tent.

23734.jpg

Tevens gebruiken we al sinds 20 jaar benzine branders (ook verlichting)

Nog makkelijker en blijven het doen..vulling euhm tje, wat kost litertje ongelood ook weer? :bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gebruiken gewoon campinggaz butaan, overal te verkrijgen en die prijs, ach dat valt toch wel mee...we koken alleen, hebben geen geizer of CV in de tent.

23734.jpg

Tevens gebruiken we al sinds 20 jaar benzine branders (ook verlichting)

Nog makkelijker en blijven het doen..vulling euhm tje, wat kost litertje ongelood ook weer? :lol:

hebben zelf een lamp van coleman op EU95. werkt perfect en nog best zuunig ook :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...