Spring naar bijdragen

apk keuring


Recommended Posts

Vergeet niet de originele koplampen te de-monteren.

JEEP-APK-TIP: ga naar een garage waar de keurmeester ook Jeep rijdt.

Bij jouw in de regio, aan de andere kant van Eindhoven:

Autobedrijf Van Hoof (Paul) in Asten - Ommelsveld 2b

Setje lampen voor op de bumper is daar evt aanwezig.

(daar laat ik m'n Jeep ook altijd keuren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de standaard fenderflares er op zitten vallen de koplampen nog precies binnen de 40 cm en kan de CJ zonder extra lampen zonder problemen goedgekeurd worden. Als er extra brede fenderflares gemonteerd zijn komen de koplampen te ver vanaf het breedste punt te zitten en is er dus een keuringsprobleem.

Bij auto's met grijs kenteken worden flexibele kunststof delen van het spatbord niet meegeteld dus kunnen er bredere fenderflares gemonteerd worden zonder extra lampen te plaatsen.

De afstand van de koplamp tot aan de buitenzijde van de auto hoeft alleen in geval van twijfel gemeten te worden dus als je een keurmeester met een wat ruim uitgevallen timmermansoog hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt jongens ik gok het er maar op de volgende keer. duurt gelukkig nog een jaar :( maar ik weet uit ervaring dat ze niet zo makelijk zijn. ik heb namelijk ooit terug naar het rdw gemoeten omdat mijn auto volgens hun 2cm te breed was. ik had er volgens hun zelf verbreders op gezet maar ik had de auto zo nieuw gekocht. (was dus eerste keuring ) maar ik zat ermee:blush:( tik foutje zeker ):(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bedankt jongens ik gok het er maar op de volgende keer. duurt gelukkig nog een jaar :whistle: maar ik weet uit ervaring dat ze niet zo makelijk zijn. ik heb namelijk ooit terug naar het rdw gemoeten omdat mijn auto volgens hun 2cm te breed was. ik had er volgens hun zelf verbreders op gezet maar ik had de auto zo nieuw gekocht. (was dus eerste keuring ) maar ik zat ermee:blush:( tik foutje zeker ):D

Een garage die zijn klanten terug wil sturen naar het RDW?

Daar kom je toch nooit meer terug!

Zoek een goede garage die naast je staat met de APK keuring en niet tegen over je!

Ik krijg altijd mijn CJ7 in één keer door de APK!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Iwan Overmars
Een garage die zijn klanten terug wil sturen naar het RDW?

Daar kom je toch nooit meer terug!

Zoek een goede garage die naast je staat met de APK keuring en niet tegen over je!

Ik krijg altijd mijn CJ7 in één keer door de APK!

Mag ik vragen naar welke garage jij gaat?

In de buurt van Gorssel? Ik woon zelf namelijk in Deventer, dus is goed te doen. Zeker als die garage bekend is met een CJ7 wat dus een hoop gezever kan schelen.

Andere vraag: Als ik mijn CJ ergens voor de APK laat gaan en hij wordt afgekeurd, kan ik dan zomaar naar een andere garage voor een nieuwe keuring of ben ik dan verplicht om naar hetzelfde bedrijf terug te gaan ivm afmelden bij RDW of zo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee dat ben je niet verplicht maar als hun de ding die niet goed zijn op schrijven en jij maakt dat en gaat dan terug hoeven ze hem niet helemaal meer te keuren alleen even die dingen na kijken die je heb gemaak en dan hoef je vaak (bij ons wel) niet twee keer te betalen maar als je naar een ander gaat wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...