Spring naar bijdragen

Lier


87wrangler
 Share

Recommended Posts

Het betreft de GEW-10000 (oud model met 3,6 PK motor). Was/is ook te koop bij Makro België. Heb er zo één klaarliggen om op de nog aan te schaffen lierbumper te monteren.

Is niet geschikt voor het zwaardere werk zoals winch-trophies, doch is meer dan voldoende voor de occasionele off-roader die zich sporadisch eens vastrijd... En héy, je hebt 2 jaar garantie!

Voor die prijs mag je er al een stuk of 4 stuktrekken alvorens je een Warn of Ramsey hebt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee trapt ze niet in kan ik zelf gaan scheppen. ze heeft net weekje geboekt naar Turkije had al gezegd dat te wijzigen in noordwijk of zo

of Giesbeach en van het verschil een lier kopen maar nee hoor.

Maar ja Makro is hier 3 km vandaan en morgen begint die aktie en morgenavond is de makro open tot 10 uur en ja dan moet ik Bas weer vragen om een lierbak te maken waar die in kan. Dus wordt gewoon lier kopen en in de schuur leggen tot dat ze wat goed heeft te maken en dan !!!!!!! Kan natuurlijk ook een schep kopen. maar dan loop ik het risico dat ik die moet gebruiken. Kijk maar naar die bijl van Ruud,voor dat je het weet sta je met een rooie kop te hakken en te graven. Kun je beter gaan zeilen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, Marian.

Je moet egt die lier erop zetten.

Als jij achter het stuur zit en je komt van te zitten kan Hans er elke keer uit om van boom naar boom te lopen om je zo uit het terrein te lieren.

Als je geen lier hebt moet je weer hulp gaan halen enzo en aangezien in het terrein lopen best lastig en pijnlijk kan zijn...........

....... is zo'n lier best handig. yes.gif

Overtuigd???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was er weer vanavond bij de Makro lieren uitverkocht maar komen morgen weer 8 stuks. kunnen wel besteld worden indien niet op voorraad

Kunt beter ff bellen of ze er zijn dan rij je niet voor niets.

Ik ben er van overtuigd dat goeie koop is. is wel oud model met relais apa dry.gif rt maar brand ie door dan haal je weer een nieuwe 2 jaar garantie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@Sep 29 2004, 21:15

was er weer vanavond bij de Makro  lieren uitverkocht maar komen morgen weer 8 stuks.  kunnen wel besteld worden indien niet op voorraad

Kunt beter ff bellen of ze er zijn dan rij je niet voor niets.

Ik ben er van overtuigd dat goeie koop is. is wel oud model met relais apa dry.gif rt maar brand ie door dan haal je weer een nieuwe  2 jaar garantie

<div align="right">

het is gewoon dezelfde die ik er al twee jaar op heb zitten..

prima aparaat.

toen ik hem kocht was 8000 het sterkste en 2 maand later kwam deze 10000 uit!

ach,8000 is ruim voldoende voor een cj 5 met bagage.

hoe dan ook,ik kan hem iedereen aan raden.

heb er vandaag een voor jeeped geregeld omdat hijzelf geen tijd had dus heb ik er nu een in de woonkamer liggen en het ziet er prima uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...