Spring naar bijdragen

Maasvlakte last minute liefhebbers?


WASP
 Share

Recommended Posts

Hallo dan,

Ben net terug vd. Maasvlakte was weer leuk ff in de modder.

Qua bekenden Smurfje gezien en Ed uit Zwartewaal(weet z,n forumnaam niet)

Verder twee belgen die met het hele 4x4forum belgie hadden afgesproken en waarvan de rest niet is op komen dagen,triest:(,is bij ons beter geregeld.

Smurfje bedankt voor het handje hulp,had ik vandaag wel nodig.

Heb niet veel foto,s maar zal ze er zo op knallen.

De twee belgen maar een aandenken gegeven dmv. een foto van hen met de Jeeps van mij en Smurfje.

Fijne dag verder allen.

Jurgen

post-1888-12873018186631_thumb.jpg

post-1888-12873018193438_thumb.jpg

post-1888-12873018200193_thumb.jpg

post-1888-12873018207012_thumb.jpg

post-1888-12873018213743_thumb.jpg

post-1888-12873018220487_thumb.jpg

post-1888-12873018227239_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar waren jullie dan? Heb jullie helemaal niet gezien...:huh: Jullie hebben toch niet bepaald onopvallende wagens. Was ongeveer 1300 ter plaatse, hobbelde nog wel een CJ en een YJ rond en een hoop andere wagens, maar geen smurf of wasp. Verder trauma helicopter, twee ambulances, politie, brandweer, was denk ik een motorcrosser(s) neer gegaan. Verder stond op de N15 vanaf Oostvoorne richtin maasvlakte op de terugweg nog een file door een ongeluk(wederom ambulances en politie)(volgens mij wederom een twee wieler neer), stond ook nog wat Jeep spul tussen...

Maar goed al met al heb ik me weer even vermaakt, was een stuk beter doorheen te komen ditmaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quadrijder gewond na aanrijding met auto

24 februari 2008

Bij het Distripark op de Maasvlakte is zondagmiddag een quadrijder gewond geraakt. Met zijn vierwielige motor reed hij tegen een auto aan, die net aan het keren was op de Malakkastraat.

De man liep bij het ongeval een flinke hoofdwond op en heeft waarschijnlijk ook zijn pols gebroken. Nadat hij was geholpen door personeel van een traumahelikopter is de quadrijder naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gebracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quadrijder gewond na aanrijding met auto

24 februari 2008

Bij het Distripark op de Maasvlakte is zondagmiddag een quadrijder gewond geraakt. Met zijn vierwielige motor reed hij tegen een auto aan, die net aan het keren was op de Malakkastraat.

De man liep bij het ongeval een flinke hoofdwond op en heeft waarschijnlijk ook zijn pols gebroken. Nadat hij was geholpen door personeel van een traumahelikopter is de quadrijder naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gebracht.

Zucht,....shit happens....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay,gelukkig viel het mee,het verhaal op modderpoel.nl deed erger vermoeden.

Traumahelikoper waarschijnlijk qua terreinomstandigheden dan....

Blijft n feit dat het gevaarlijk blijft als de motors en quads,op zo,n manier op de auto kant blijven rijden.

Duurt helaas geen maanden meer. Dan rijdt er niemand meer daar.:huh: Dit soort ongelukjes is alleen voer voor gemeentes en overheid om de boel nog sneller dicht te gooien daar dan dat er al gepland was. Wat nog veel erger is. Dit geeft hun ook genoeg redenen om geen nieuwe locatie te zoeken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och.. da's maar de vraag. Ik denk dat de opbrengst van de grond een grotere rol speelt.

Dat er altijd een terreintje is geweest, geeft toch ook wel een beetje aan dat men inziet/inzag dat het beschikbaar stellen van zo'n terrein beter is dan dat er door terreinsport liefhebbers wild gereden gaat worden.

Maar nogmaals: De grond is er duur, en gemeentebesturen willen daar wel eens erg gevoelig voor zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schei toch allemaal eens uit met dat gejank over de maasvlakte.:whistle:

Dat terrein is al evenlang open als dat men beweert dat het dicht gaat..

Kortom, geniet er gewoon van:yes:

Tuurlijk sluiten ze veel tereinen af momenteel maar de maasvlakte wordt iedere week door een veel te grote groep mensen gebruikt en ze gaan het heus niet dichtgooien omdat er een auto tegen een quadrijder aan rijdt ( of andersom ).

@ Jurgen, leuke foto's man ! spreek je komende week nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

och.. da's maar de vraag. Ik denk dat de opbrengst van de grond een grotere rol speelt.

Dat er altijd een terreintje is geweest, geeft toch ook wel een beetje aan dat men inziet/inzag dat het beschikbaar stellen van zo'n terrein beter is dan dat er door terreinsport liefhebbers wild gereden gaat worden.

Maar nogmaals: De grond is er duur, en gemeentebesturen willen daar wel eens erg gevoelig voor zijn!

Ik ben zelf ondernemer in Rotterdam en ze zijn al ruim 7 maanden bezig om een plek te zoeken voor mijn bedrijf. Ik heb al diverse vergaderingen bijgewoond van de gemeente Rotterdam en zelf ook gesprekken gevoerd met de desbetreffende instanties. De gemeente Rotterdam verdiend ongeloofelijk veel aan deze grond en wil dit maar al te graag realiseren. We hebben tevens te maken met een gemeenteraad die weinig doet aan recreatie of andere zaken die geld kosten en niks opleveren voor de gemeente zelf. Het Maasvlakte terrein is al jaren een doorn in het oog van de gemeenteraad. Dit is niet alleen vanwege het 4x4 rijden en crossen hoor. Er gebeurd veel meer daar. Wat te denken van illegale races , dance feesten , drugsdeals , wapenbezit en illegale vuilstort. Al deze dingen zijn niet in het voordeel van het behoudt van het 4x4 terrein op de Maasvlakte. En met onze huidige gemeenteraad komt er ook snel een einde aan dit alles. Door het sluiten van dit terrein haal je ook alle andere dingen weg die er plaatsvonden. En tuurlijk bestaat de kans dat dit alles zal uitwaaien en dat er dan andere plekken ontstaan waar ze zullen gaan terreinrijden , racen enz. Dat neemt de gemeenteraad voor lief. Want als ze niks hebben kunnen ze ook niks doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schei toch allemaal eens uit met dat gejank over de maasvlakte.:whistle:

Dat terrein is al evenlang open als dat men beweert dat het dicht gaat..

Kortom, geniet er gewoon van:yes:

Tuurlijk sluiten ze veel tereinen af momenteel maar de maasvlakte wordt iedere week door een veel te grote groep mensen gebruikt en ze gaan het heus niet dichtgooien omdat er een auto tegen een quadrijder aan rijdt ( of andersom ).

@ Jurgen, leuke foto's man ! spreek je komende week nog wel.

Maken wij er een leuke weddenschap van voor het goede doel? Wel of niet binnen 6 maanden dicht?

En dat ongeluk met die quadrijder is niet de issue. Ik cross en kom er al ruim 20 jaar en heb er ook mensen zien dood gaan dus dat is het niet. Het gaat om het geld dat er verdiend gaat worden aan dat stukje grond! Ze hebben mij ook al 35000m2 grond aangeboden op de nieuwe 2e maasvlakte om daar te gaan zitten met mijn containerbedrijf.

Maar je hebt wel gelijk dat je er van moet genieten. Het zou zonde zijn als een dergelijk leuk terrein dicht gaat. Dan wordt het voor mensen uit de regio een aardig stukje rijden om de 4 wieltjes eens in de modder te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enog maar eens een site,

Quadrijder gewond na aanrijding met auto

24 februari 2008

Bij het Distripark op de Maasvlakte is zondagmiddag een quadrijder gewond geraakt. Met zijn vierwielige motor reed hij tegen een auto aan, die net aan het keren was op de Malakkastraat.

De man liep bij het ongeval een flinke hoofdwond op en heeft waarschijnlijk ook zijn pols gebroken. Nadat hij was geholpen door personeel van een traumahelikopter is de quadrijder naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gebracht.

U heeft niet alle velden ingevoerd.

  • ZUS Als jou broer met z,n quad mijn dochters van 3 en 7 op een halve meter na net niet raakt,dan kan dat per ongeluk of een keer gebeuren. Maakt niet uit,sorry en klaar. Maar als hij dan 5 minuten later weer met dezelfde asociale gang voorbij komt,en door mij gewaarschuwd word ,en hier blijkbaar gewoon maling aan heeft. Want je raadt het al ,ja nog een keer!! en nog een keer. Zelfs zo dat ik al van plan was om de aanhanger het pad op te duwen voor zijn quad. Maar dat hoefde niet meer. Begrijp me niet verkeerd, nu ligt je broer aan een infuusje. Wat denk je wat er met hem gebeurd als hij mijn dochters had aangereden??? Hoe is het eigenlijk met de bestuurder van de auto??? Grt Jerry jerry, den haag 24 februari 2008 om 23:20
  • Ik was er ook zeker niet bij toen het gebeurde en ik ken ook zeker mijn BROER wel....Ik wil dan ook als reactie geven dat ik het heel jammer vind dat er een aantal reacties niet bepaald opjectief geplaatst worden. Zeg gewoon wat je gezien heb en niet wat je denkt want het is wel duidelijk dat de gene uit Den Haag met hun reactie niet verder nadenken voor ze hun bek maar een duw geven. Ik zou eens willen weten of je jou broer ook geen beterschap wens als je dit telefoontje ff door krijg. Hij is in iedergeval met zijn letsel opzich al goed gestraft en laten we hopen dat hij er wat van heeft geleerd en laten we blij zijn dat er geen andere gewonden zijn vallen. Laten we hopen dat IEDEREEN hiervan iets opsteekt!!!!! ZUS, Belgie 24 februari 2008 om 22:56
  • Ik heb het zelf niet zien gebeuren,maar het verhaal ging rond dat hij geen helm droeg op dat moment. Maar dat neemt niet weg dat hij (met of zonder kenteken) doe boel aardig aan het verzieken was . Het klinkt misschien rot maar ik wens hem geen beterschap. jerry, den haag 24 februari 2008 om 22:26
  • Ik was er ook bij vanmiddag. We waren daar met de kinderen aan het quad rijden. Hij reed met hoge snelheid vlak langs ons. Daarna hoorden we een klap. Hij had overigens WEL een helm op, maar reed erg roekeloos. De politie op motoren heeft de hele dag mensen gewaarschuwd niet op die weg te rijden, maar op het afgezette terrein. Dit soort mensen verpest het dus wel voor iedereen ! Een paar keer dit soort berichten en het terrein wordt gewoon afgesloten. Zonde...(van het terrein). Roeland, Mijdrecht 24 februari 2008 om 22:02
  • nou ik was er bij maar hij droeg zeker een helm!!!!!daar door is ook zijn oogkas gebroken hij reed wel veel te hard over de weg waar ook kinderen liepen en helaas deze auto reed. leo, dordrecht 24 februari 2008 om 20:14
  • De auto die ging keren kan er niets aan doen. Deze Quad bestuurder was al diverse keren met extreem hoge snelheden op het zandweggetje tussen de geparkeerde auto,s ,waar ook gewoon kinderen rondlopen,heen en weer gevlogen. Hij was al meerdere keren gewaarschuwd,door meerdere omstanders. Ik was hem al aardig zat aan het worden. Helaas voor de automobilist ,die kon hem volgens mij nooit hebben zien aankomen. En ook nog eens zonder helm. Wat mij betreft Quadrijder zijn eigen schuld. Jammer joh. jerry, Den Haag 24 februari 2008 om 19:23

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De berichten over de toestand van de quad rijder zijn verschillend. Hier spreken ze over een hoofdwond en een pols breukje hoogst waarschijnlijk. Via andere sites hoor je dat hij een verbrijzelde oogkas heeft en een schedelbasisfractuur. Tis maar een klein verschil. De helicopter en ander zwaar geschut kwam trouwens ook omdat de persoon in de SUV een 26 weken zwangere vrouw betrof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze werken vaak niet vlug voor ons burgers. Dat klopt maar zodra ze zelf er wijzer van worden dan weten ze ineens wat werken is:whistle:

hehehe....daar heb je een punt...al kan ik je voorbeelden geven dat ze dat zelf niet doen:wacko::whistle:

ambtenaren zijn per definitie geen ondernemers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hehehe....daar heb je een punt...al kan ik je voorbeelden geven dat ze dat zelf niet doen:wacko::whistle:

ambtenaren zijn per definitie geen ondernemers

Klopt maar ik weet dat er ambtenaren zijn die graag voor je willen werken als ze er zelf ook wat aan verdienen. Hier noemen ze dat ook wel betaalde vriendjespolitiek. En je hebt maar 1 ambtenaar nodig die voor je wil werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maken wij er een leuke weddenschap van voor het goede doel? Wel of niet binnen 6 maanden dicht?

En dat ongeluk met die quadrijder is niet de issue. Ik cross en kom er al ruim 20 jaar en heb er ook mensen zien dood gaan dus dat is het niet. Het gaat om het geld dat er verdiend gaat worden aan dat stukje grond! Ze hebben mij ook al 35000m2 grond aangeboden op de nieuwe 2e maasvlakte om daar te gaan zitten met mijn containerbedrijf.

Maar je hebt wel gelijk dat je er van moet genieten. Het zou zonde zijn als een dergelijk leuk terrein dicht gaat. Dan wordt het voor mensen uit de regio een aardig stukje rijden om de 4 wieltjes eens in de modder te zetten.

Dat de Maasvlakte dicht gaat is een feit, wanneer weet niemand en daar ga ik dan ook niet om wedden.

Inderdaad is daarin een ongeval geen issue want dat intresseert de politiek toch geen reet.

Wel denk ik dat als dit terrein dicht gaat, er gezorgt moet worden voor een nieuw terrein.

Niet omdat ik vind dat dat zo hoort, al is dat natuurlijk wel zo..maar vooral omdat er een hoop mensen gaan wildrijden en ik garandeer je dat ik er één van zal zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ongelukken wel degelijk meewerken in de politiek

Kijk maar dat ongeval met die quad in Loon op Zand (Blauwe Meer) kranten vol. Open terrein waar iedereen op kan vraagt ook om ongelukken.

Helaas is er altijd geld voor voetbal maar nooit voor gemotoriseerde sport.

Zandvoort dicht voor formule 1, gezeur en gezeik van mensen die naast terrein van TT assen zijn gaan wonen. Steeds meer motorcross terreinen die dicht dreigen te gaan.

Rollerskaten is gevaarlijker dan terreinrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...