Spring naar bijdragen

Een rokersvrije ruimte in dit Jeepers Café


Bumper
 Share

Recommended Posts

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ben blij dat ik er al lang vanaf ben . rookte 60 marlboros per dag. Was ik knap druk mee. Minderen wil niet. Alles of niks. Als je lichter gaat roken ga je ook meer roken. In het begin heb je van de aanvallen van ïk wordt gek ik wil een peuk"maar die duren maar ongeveer halve minuut en hoe verder je bent hoe langer de tussenpozen. Ja na het eten en met een neut is moeilijk. Ik begin er echt niet meer aan. Heeft alleen voordelen om niet te roken. Wees eerlijk geef 1 goeie reden om te roken. Die zijn er niet Als je begint moet je doorbijten om het lekker te vinden tot je er aan vast zit. Je reuk wordt veel beter na stoppen en ook je smaak. Meer lucht etc. Je moet alleen niet zo'n fanatiekeling worden die anderen geen peuk meer gunt en dan gaat lopen zeiken als ze bij je in de buurt roken. Bij mij thuis mogen ze nog steeds roken. Zelfs bij lange rit. BV naar wintersport, in mn auto. Liever niet maar ik snap best dat je af en toe ff moet.

En belangrijkste als je niet rookt en zoent met een rookster ga je bijna over je nek.

Alsof je een asbak leeg vreet.

wens je veel sterkte en ik denk dat je het wel kunt. wink.gifwink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...