Spring naar bijdragen

Een rokersvrije ruimte in dit Jeepers Café


Bumper
 Share

Recommended Posts

279.jpg

Deze rokersvrije ruimte is speciaal voor Gert gereserveerd (en natuurlijk alle andere jeepers die ook zijn gestopt),

zodat hij ons (lezers) mee kan laten genieten van zijn wisselende stemmingen.

Alsjeblieft! cool.gif

O ja, dit kwam ik ook nog ergens tegen:

Uit onderzoek blijkt dat als rokers voor hun 36e levensjaar stoppen met roken, ze gemiddeld 6-8 jaar langer leven dan rokers die blijven doorroken. Rokers die voor hun 66e levensjaar stoppen, leven gemiddeld 1-3 jaar langer dan diegenen die blijven roken. Stoppen met roken heeft dus altijd zin, ook op latere leeftijd.

.....bij deze maar meteen een afspraak maken om tegen die tijd er eentje op te drinken bij een rokend haardvuurtje? wink.gif

Ok, ’t is bijna de 15de , geniet straks van je laatste sjekkie!

en SUCCES!!!!!! thumbsup.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 279
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nou daar gaan we dan.

Het is maandagmorgen 11.00 am. Ik zit bij de huisarts voor mijn afkick-

pillen en heb gisteravond zogenaamd mijn laatste sjekkie uitgemaakt.

En als koffieverslaafde en roker is het dan ook nu al zwaar.

Pillen ogehaald bij apotheek, bijsluiter gelezen (oh gelukkig. eerst een paar dagen pillenslikken en dan pas stoppen is het advies). Meteen een

pakje sigaretten gekocht en er 1 opgestoken, jeep gewassen en kapot

plastic gedemonteerd, toch wel een schuldig gevoel vanwege die ene.

Maar goed na het slikken van de pillen, moet ik tot nu toe zeggen dat de behoefte eigenlijk wel meevalt, en ik dus bijna niet rook

(ongeveer 3 sigaretten per dag).

Maar goed niet te vroeg juichen donderdag wordt de officiele stopdag. ph34r.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou daar gaan we dan.

Het is maandagmorgen 11.00 am. Ik zit bij de huisarts voor mijn afkick-

pillen en heb gisteravond zogenaamd mijn laatste sjekkie uitgemaakt.

ik begrijp wat je bedoelt...ben ook gisteren weer gestopt met roken..en het valt niet mee moet ik zeggen...

ben van het jaar al eens eerder gestopt maar heb het toen niet vol gehouden..door omstandigheden zal ik maar zeggen... wink.gif

however....zo'n 47 uur na mijn laatste shaggie zit ik nog niet te trillen...wel ben ik erg alert op mijn omgeving en toch wel iets agresief..nou ja,vooruit,best wel heel erg agresief maar kom net thuis met mijn truck uit de file en dan is mijn bui toch al nooit zo best.. mad.gif

hang in there!!!!!

vorige x heb ik een goede 2 tot 3 maand niet gerookt en het was echt een bevrijding!!!

succes!! thumbsup.gifbye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is die Gert super actief he..... Hij is altijd zo rustig....

Het doe mij goed dat je stopt met roken. Als er iets slecht is, dan is het roken wel. Super van je dat je wilt stoppen. Roken is gif voor je lichaam en je moet er nog voor betalen ook.... Gert ik wens je veel sterkte!!!!! Zie ik je nog bij de FOC-Trophy???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat het hier in dit topicje heerlijk fris ruikt. Wat een verademing!

Ik wens iedereen dan ook veel succes en ik hoop dat iedereen het volhoudt.

Zelf heb ik 1 januari j.l. een voornemen bedacht die goed werkt: STOPPEN MET STOPPEN. Maar ja............. m'n geweten begint te knagen.

Ik moet weer gaan, het is tijd voor mijn rookpauze, niet dat ik er trots op ben, maar ik wacht toch nog maar deze proefpersonen af, voordat ik beslis wanneer en op welke manier ik een poging ga wagen.

P.S. Is het misschien een slim idee om een topic te openen voor mensen die op een part-time of full-time basis te maken hebben met de bijverschijnsellen van deze stoppers. Ik kan dat namelijk nog wel eens nodig hebben. Sorry Gert wink.gif .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by marc van rossem@Sep 16 2004, 21:11

P.S. Is het misschien een slim idee om een topic te openen voor mensen die op een part-time of full-time basis te maken hebben met de bijverschijnsellen van deze stoppers te maken hebben. Ik kan dat namelijk nog wel eens nodig hebben. Sorry Gert wink.gif .

<div align="right">

Wie of wat let je????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moederrrrrrr, Helluppppp.

Nee hoor, moet zeggen dat het wel gaat. Afkickverschijnselen zijn er

nauwelijks (door de pillen), wel snel geirriteerd, exsuses alvast.

Ik denk wel de hele dag aan een peuk, en moet zeggen dat een leven

zonder sigaret of sjekkie me wel heel saai lijkt. Maar dat schijnt te wennen cry.gifthumbsup.giffrusty.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het wordt allemaal wel beter moet ik zeggen...heb niet meer het gevoel dat ik 5 xtc pillen opheb..

vanmorgen had ik het wel ff zwaar..wilde een stukje met dark gaan toeren toen opeens de dashboard verlichting uitging,de blowermotor niet meer wilde draaien en de olie druk meter niet meer uitsloeg.

nadat ik tijdens mijn onderzoek kortsluiting veroorzaakte deed echt helemaal niets het meer.... sad.gif

inmiddels werkt alles weer maar op zo'n moment moet je echt ff in een "ik-hou-van-mezelf-jas" (dwangbuis) tot je weer rustig bent.

ik eis nu trouwens wel een rookvrij plekje op de camping in sclayn.... wink.gifbye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Sep 19 2004, 20:08

vanmorgen had ik het wel ff zwaar..wilde een stukje met dark gaan toeren toen opeens de dashboard verlichting uitging,de blowermotor niet meer wilde draaien en de olie druk meter niet meer uitsloeg.

nadat ik tijdens mijn onderzoek kortsluiting veroorzaakte deed echt helemaal niets het meer.... sad.gif

inmiddels werkt alles weer maar op zo'n moment moet je echt ff in een "ik-hou-van-mezelf-jas" (dwangbuis) tot je weer rustig bent.

hou vol, dit zijn de momenten waar het om gaat. Als je dit weet te overwinnen, is de rest een makkie. (zeg ik terwijl ik niet het lef heb om te stoppen!).

Originally posted by darkwolf@Sep 19 2004, 20:08

ik eis nu trouwens wel een rookvrij plekje op de camping in sclayn.... wink.gif   bye1.gif <div align="right">

houd dit dan ook in dat we niet mogen kampvuren? wink.gif

veel succes verder, is die hou-van-mezelf-jas ook verkrijgbaar met een jeeplogo? biggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...