Spring naar bijdragen

10-2: Garderen (4x4 "de Veluwe")


87wrangler
 Share

Recommended Posts

We hebben vandaag een trial in Garderen verreden. En daarbij hadden we natuurlijk prachtig weer.

EJG kwam zelfs met de open Jeep! ( We dachten wel eerst dat het een ramkraak werd, want die muts, Evert, kan écht niet hoor! :yes: )

Zelf heb ik niet gereden, zodat mijn Jeep keurig schoon is gebleven. Ik heb mogen jureren, waarbij de steekpenningen die ik kreeg aangeboden niet van de lucht waren! :)

10 proeven hadden we staan. De eerste kostte ons meer dan een uur!!! Modder.... bah!

De overige proeven waren beter te rijden, en lekker technish. Wel stonden ze vrij krap voor een Jeep.

Al met al een heerlijk dagje, met veel gezelligheis en gevatte opmerkingen.

Foto's heb ik niet gemaakt... Michel heeft de hele dag lopen filmen, dus daar zal wel een leuk stukkie beeldmateriaal wegkomen.

Voor wie er foto's heeft: Ik kan niet wachten!:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, het was een geweldige dag :). Fantastisch weer :B en een leuke groep Jeeps bij elkaar. Bij de eerste proef was het gelijk raak, vast in de modder :whistle:. Daarna wat 'drogere' proeven, en bij de laatste weer vast in de modder. Ondertussen moest je wat paaltjes ontwijken wat niet altijd even goed lukte :). Ik sluit mij helemaal bij Rob aan, laat maar komen die foto's en filmpjes.

Enne Rob... 50 euro was toch wel genoeg niet? :yes:

V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was zeker een mooie dag om te rijden, het terrein was klein maar heftig de organisatie had er leuke proeven uitgezet. We hadden leuk clubje jeepers bijelkaar twas weer gezellllllllllll. Kijk zeker ook uit naar wat beeld materiaal. Kben wel een uur aan het spuiten geweest bij de wasstraat en €15,- armer en het is er nog niet af, nou morgen weer een dag éérst maar ééns een biertje. En uh Rob bedankt:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was een leuke dag; fantastisch weer (alleen maar zon), top groep, veel lol, lekker rijden (althans na die klotuh @#$$%^^%$#$@ modderbak) echt leuke proeven.

Jammer alleen dat we steeds op Evert moesten wachten die steeds vast zat (zal morgen wel een foto als bewijs posten....) :P. Post ie ook nog foto's waar alleen zn vriendjes opstaan, bah :lol::yes:.

Dezperado heet voortaan Hans van den Heuvel, het waarom...lahmaar, te lang verhaal, verzin er zelf maar wat bij.....

Rob, bedankt :P, was een heerlijke dag, ondanks dat we na/tijdens die modderbakellende wel wat vaak aan Overloon dachten. In de middag waren die gedachten heel snel weg.

Organisatie van 4x4 De Veluwe, bedankt!!!!!

(catering was overigens ook prima geregeld!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beetje laat met mn reaktie maar komt omdat ik zondag niet meer thuis kwam. Werd maandag vroeg. Tja terug door Harskamp waar ik jaren heb gewoont. Ik reed achter André aan en haakte af in Harskamp.

Hier mn fotos http://www.flickr.com/photos/dezperado

Ik ook aantal filmpjes gemaakt met mn minicameraatje maar moet effe leren hoe ik die aan elkaar plak. Hoorde al proggy moviemaker.

Was een leuke dag en merendeel waren volgens mij Jeeps.

We moesten even wennen aan het nieuwe concept dat je de meeste punten kon krijgen naarmate je meer paaltjes plat reed, veel je motor af liet slaan en

veel heen en weer stak voor elke bocht. Dat is gelukt en we hebben heel wat punten weten te verzamelen.

De modderbak miste Menno. Nu was er maar 1 gek die hier volgas volgelocked in een keer doorheen denderde.Met nieuwe vriendin nog wel dus die zal flink onder de indruk en de modder zijn geweest. Leuke vrouw Herman. Jammer dat je zo gauw weg was. En waar haal je dat geduld toch vandaan.?

4x4 de Veluwe heeft gelijk weer een paar leden erbij want het feit dat je lid moest zijn hebben verschillende Jeepers gauw opgelost.

en ja de catering was prima. alleen vraag je je af hoe het lukt om elke keer een kapot koffieapparaat mee te nemen. Lekkere ballengehakt en toen ze er dan ook was smaakte de koffie uitstekend. Denk niet dat Kmeel het zolang had kunnen missen.

en... volgens mij had niemand wat kapot. afgezien van alle gespleten en platgereden palen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb moviemaker gevonden in bureau-accessoires en de filmpjes aan elkaar geknoopt

Hier het resultaat.<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=aULobjzSGEY&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=aULobjzSGEY&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...