Spring naar bijdragen

tekortkomingen van dealer bij levering JK: Opgelost


Recommended Posts

Ik vindt het ook zeker geen zielig geleuter !

Dit forum is er tenslotte ook voor om meningen te vragen/advies in te winnen of over dit soort zaken te bomen.

Als er meer mensen dit soort problemen ondervinden, is er gewoon een structureel probleem. En alleen door er met elkaar over te praten/posten kom je erachter of er inderdaad meer mensen dit probleem hebben.

Naar de dealer gaan en met de vuist op tafel slaan moet zobizo gebeuren, maar dat staat feitelijk los van dit draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ik heb jammer genoeg een soortgelijk probleem : vorige donderdag werd mijn unlimited sahara geleverd die ik bestelde in oktober 2007. De standaard uitrusting van de sahara bij de bestelling vermeldde ondermeer een zes cd speler met infinity geluidssysteem met subwoofer en sunscreen donker glas.

Wat blijkt nu? Bij de sahara modellen 2008 is dit allemaal een optie en dus zit het er niet standaard op . De dealer zegt dat hij een oplossing gaat zoeken samen met de invoerder maar ik ben benieuwd welke. Voor mij is er maar een mogelijk oplossing namelijk : twee nieuwe achterdeuren met het donkere glas, een nieuwe hardtop met donker glas en een nieuwe set donkere ruiten voor de softtop , de installatie van een nieuw geluidssysteem en een vergoeding voor mij want ik zal de JK waarschijnlijk een paar dagen moeten missen om dit te installeren.

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb jammer genoeg een soortgelijk probleem : vorige donderdag werd mijn unlimited sahara geleverd die ik bestelde in oktober 2007. De standaard uitrusting van de sahara bij de bestelling vermeldde ondermeer een zes cd speler met infinity geluidssysteem met subwoofer en sunscreen donker glas.

Wat blijkt nu? Bij de sahara modellen 2008 is dit allemaal een optie en dus zit het er niet standaard op . De dealer zegt dat hij een oplossing gaat zoeken samen met de invoerder maar ik ben benieuwd welke. Voor mij is er maar een mogelijk oplossing namelijk : twee nieuwe achterdeuren met het donkere glas, een nieuwe hardtop met donker glas en een nieuwe set donkere ruiten voor de softtop , de installatie van een nieuw geluidssysteem en een vergoeding voor mij want ik zal de JK waarschijnlijk een paar dagen moeten missen om dit te installeren.

Ik hou jullie op de hoogte

wat je gekocht hebt moet geleverd worden, simpel.

Maar om nu al meteen over een vergoeding te beginnen:no:, je jaagt de dealer meteen in het harnas, waarna hij principieel niks meer wil:ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...en een vergoeding voor mij want ik zal de JK waarschijnlijk een paar dagen moeten missen om dit te installeren.

Ik hou jullie op de hoogte

Leenauto lijkt me redelijk, een vergoeding hoef je niet op te rekenen. En inderdaad moet de dealer de tijd / kans krijgen om het probleem ook echt op te lossen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

En nog steeds aan het wachten. Laatste bericht van de dealer is dat het maandag a.s op papier gaat staan welke oplossing wordt voorgesteld. Ik ben benieuwd.

Voor de rest ben ik eigenlijk nogal tevreden van de JK. Een kleine 'rammel' gehad in het dashbord maar die is vanzelf weer verdwenen en ik hoop dat hij wegblijft.

Al een paar keer voorzichtig wat gaan offroaden , maar dit machien trekt zich van modder en hobbels en bobbels weinig of niks aan. Ik begin zo stilaan te geloven dat je met een Jeep ( bijna ) overal komt.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Goed nieuws : de dealer heeft samen met de invoerder een oplossing bedacht.

De achterruiten van de unlimited worden vervangen door nieuwe getinte ruiten , het infinity systeem gaan we achterwege laten , in de plaats worden er nieuwe mud banden ( 5 stuks ) geleverd en ik krijg gedurende de tijd dat de Jeep binnenmoet een gratis vervangwagen. Toch goeie service niet ??

Eind goed al goed.:ohmy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...