Spring naar bijdragen

Hebbes!


eL Tee
 Share

Recommended Posts

Yes! De XJ staat voor de deur!

Zo standaard als maar zijn kan, doch de eerste aanpassingen zijn gepland (5x BF Goodrich All-Terrain besteld (wel maar 215/75/15 wegens de Belgische wetgeving) om de General Grabber ST te vervangen).

Tevens wil ik, zoals reeds in een eerdere thread vermeld, onderstaande winch bar erop monteren. Weet iemand waar ik die kan krijgen? De winch bar op de foto is van Scorpion Racing uit de UK (Scorpion), doch is enkel geschikt voor Land Rover Defender mad.gif

bumper.jpg

Ik heb na een weekend de wagen in de wax te hebben gezet (huzarenwerkje), de eerste plaatjes geschoten. Geniet gerust mee...

XJ_Full.jpg

Cherio, ol' chaps

eL Tee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Kameel: idd., ik ben één van die weinige golfsurfers in België... Wat de modder betreft, die komt eraan: eerstvolgend weekend is er de Jeep Camp van de Belgische Jeep Club (vandaar ook zo snel mogelijk die Grabbers eraf en BFGs erop)

Van "Banaan" mocht ik nog niets horen, ondanks oproepen in een eerdere thread...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ogdak: I know ,I know. Maar een wax-laagje kan nooit geen kwaad, niet? Al is het maar om de modder er beter af te kunnen spuiten achteraf... (en als je je wagen eens waxt, dan vindt je die hele kleine roestplekjes die tot een kankergezwel uit kunnen groeien)

By the way, iemand ervaring met de GEW 10000 lier? En neen, ik ga geen winch trophies meerijden of zwaar in de modder gaan ploeteren(met een 2100 TD? Doh!), doch om tijdens die (zeldzame?) momenten dat ik eens vast te kom zitten mezelf te kunnen behelpen...

Thx for the replies...

Cherio,

eL Tee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo eL Tee,

Als eerste een gave jeep man, mooie kleur en mooi e velgen.

Je eerste oproep heb ik gemist dus bij deze, ja zo'n bumper kan ik maken in iedere vorm en model dat je wilt. en aangepast op jou auto.

Dan moeten we een keer een afspraak maken, of kom je naar de FOC trophy in overpeld 25 en 26 aug.????

Wij wel dus mischien zien we elkaar daar dan.

Dit zelfde geld voor Hurby

Groeten Bas alias banaan alias Sjikita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Sjikita@Sep 8 2004, 10:31

Dan moeten we een keer een afspraak maken, of kom je naar de FOC trophy in overpeld 25 en 26 aug.????

Wij wel dus mischien zien we elkaar daar dan.

Groeten Bas alias banaan alias Sjikita

<div align="right">

Uh....Bas, de Foc Trophy is in september...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BFG ATs liggen erop! En ik heb voor een prikje (€ 399) een 10000lbs winch gevonden! (Voor de Belgen onder ons: in de Makro van Eke hebben ze nog enkele GEW 10000 liggen!)

Ik weet het, de GEW is geen "merk" winch, doch voor die paar keer dat ik ze zal gebruiken, méér dan goed genoeg...

Just my cent,

eL Tee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op het gelijkvormigheidsattest staan 2 bandenmaten: 215/75/15 en 225/70/15 - mocht ik in een ongeval betrokken zijn met een andere bandenmaat, dan kan mijn verzerkaar afstand van verhaal doen en mij aansprakelijk stellen en op laten draaien voor alle kosten. BFG ATs zijn enkel te verkrijgen in 215/75/15... BFG MTs hebben een snelheidsindex die te laag is voor mijn XJ (anders lagen die erop).

Ik ben nogal risico-avers, vandaar...

Zelfde verhaal voor bull, push en winch-bars: indien geen CE-keurmerk, dan kan de verzekeraar zich tegen jouw keren...

eL Tee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

@ Bas: ik weet dat je bumpers maakt en die zijn méér dan knap, doch als ik in België iemand omver rij met een dergelijke bumper (zonder TÜV keurmerk) kan ik voor de rest van mijn leven betalen... Ik ben dus op zoek naar een lierbumper mét TÜV keurmerk... Sorry...

@ all: ik heb gisteren contact opgenomen met de mannen van TJM Products en die wisten me te vertellen dat er geen bumpers meer worden gemaakt voor de Jeep Cherokee XJ. sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...