Spring naar bijdragen

Wil niet starten met contactslot.


Reinder
 Share

Recommended Posts

:(Hallo,jeeptechneuten auto wil niet starten met het contact slot heeft het nog wel een paar keer gedaan heb alles al gedaan maar kan zo niks vinden het zal wel een beveiliging zijn of zo iets kan er iemand zijn Tel.nr. naar mij toe mailen dan bel ik u terug dat praat wat makkelijker want het is een heel verhaal.van wat ik al zo uitgeprobeert heb maar kom niet verder.:no:word er nu een beetje moedeloos van.

Alvast bedankt.

Groeten,Reinder.

Veendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab het is een 90er dus dat zal niet gaan lukken.:blink:

Ah.... k zag KJ in profiel.... ff te snel...:blink:

Lees ook: start niet met contactslot.....wel op andere manier?

Gaan wel je controlelampjes branden als je het contact aan zet, heb je spanning op het startrelais met "starten"?

Ook mogelijk, de Neutral Safety Switch (NSS) -klik-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, met Reinder uit Veendam ik heb het zelfde probleem dat ie niet wil starten via het contact slot wel als ik een stroom door geef aan de blauwe draad die aan het startrelais zit dan start ie wel en loopt goed.maar het heeft het wel een paar keer gedaan toen ik het relais van de antenne aanraakte waar zes draden aan zitten bewoog toen deed ie het wel ik dacht ik heb het gevonden na een paar keer starten hield ie er weer mee op ik heb het alarm cq startblokkering er uit gehaald want daar waren al draden bij die toch al niet aangesloten waren dus ik dacht probleem gevonden niet dus maar nog een vraag dat alarm is die van bendix het is een aluminium gekleurd kastje die naast het stuurkolom zit. wie heeft nog een goede tip of set up misschien.

wie heeft er hier een oplossing.ik wacht in spanning af.

Groeten,Reinder.

Veendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vaak wil een liefkozend tikje tegen de versnellingshandel ook werken.Een tikje geven in de richting van je dashbord.

Heb je al geprobeerd om in N (neutraal) te starten of tijdens het starten de handel te bewegen,het gebeurt vaak dat hij niet meer in P(park) wil starten terwijl hij in N dan wel start.

Suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,jongens ik wil alleen even bedanken voor het mee denken voor mijn startprobleem nou hij doet het weer de neutral safety switch waren de twee palletjes met de kleine veertjes er in vast geplakt alles schoon gemaakt en walla hij doet het weer!! nog bedankt daarvoor jongens.

Groeten,Reinder.

Veendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, jongens de auto start weer het lag aan de seafty switch die aan de bak zit de palletjes en veertjes waren verkleeft, schoongemaakt en walla hij start weer zo blij als een hond met zeven ???? ik wou jullie nog even bedanken voor de goede tips die ik van jullie heb gekregen Oh Ja wat kun je mekaar toch mooi helpen op zo'n manier heb nog een probleem die vraag zet ik wel even op een andere plek.Doei!!

Groeten,Reinder.

Veendam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, jongens de auto start weer het lag aan de seafty switch die aan de bak zit de palletjes en veertjes waren verkleeft, schoongemaakt en walla hij start weer zo blij als een hond met zeven ???? ik wou jullie nog even bedanken voor de goede tips die ik van jullie heb gekregen Oh Ja wat kun je mekaar toch mooi helpen op zo'n manier heb nog een probleem die vraag zet ik wel even op een andere plek.Doei!!

Groeten,Reinder.

Veendam.

:lol::P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...