Spring naar bijdragen

Alle activiteit

Deze tijdlijn wordt automatisch bijgewerkt

  1. Today
  2. Aangeboden mijn Jeep JK uit 2007 met 109000 km. Auto voorzien van liftkit, extra lampen,breedset, DAB+ radio met CarPlay, sportuitlaat etc. De lier krijg ik helaas niet aan de praat - kom er zelf niet achter wat het probleem is. Recent 4 nieuwe mud banden erop gezet!! APK tot 30 juni 2025! Moet helaas weg wegens ruimte gebrek. Vraagprijs EUR 27500,- Voor vragen kan je mij ook bellen op 06-27830164
  3. Zeer nette Jeep Cherokee 3.7 V6 automaat "Renegade" uitvoering! APK t/m 27-07-2025 Vraagprijs €4950,- · 3.7l V6 Automaat · Bouwjaar 2006 · 273000 km · LPG G3 onderbouw (originele benzine tank beschikbaar) . voorzien van een klepsmeer systeem · 2” verhoogd · LED koplampen · Verstralers op dak · Mistlampen op bumper · Kenwood DAB+ radio /carkit / bluetooth · Airco · Cruise control · Afneembare trekhaak (trekgewicht auto 3360 Kg ) · Wegenbelasting €184,- / maand · Leren bekleding · Rolhoes kofferbak aanwezig · Getinte ramen achter · Rubberen vloermatten · Nieuwe remklauwen blokken en remschijven + handremvoering achter (augustus 2023)
  4. Afgelopen week
  5. Heb je permanent 4x4? Dan zou het verschil in afrol-omtrek van oude en nieuwe banden nog wel eens van invloed kunnen zijn....
  6. Nope, nog twee keer nagekeken... Zou ik eens kunnen proberen, je weet maar nooit. De winterwielen zijn 18", de zomer de originele 20". Wel tijdens de winter twee nieuwe banden laten steken vooraan. Ik geef het in elk geval mee aan de garagist, alle tips zijn welkom!
  7. Winter wielen al even terug gezet? Dan kun je dat uitsluiten.... Geen ongelijke bandenmaat / ongelijke slijtage in de zomer banden set? Zonder dat zou ik de tussenbak verdenken, dat zou met warmte van invloed kunnen zijn. Een homokineet/ kruisje dan weer niet...
  8. Dag allemaal, ik heb een Grand Cherokee WK2 diesel van 2017. Na het wisselen van mijn winter- naar zomerwielen heb ik een raar geklop en wat trillingen als extra gekregen. Als de Jeep "koud" is, of als ik vlot optrek, geen probleem. Na een kilometer of tien begint het; bij rustig optrekken, of vertragen (bvb in de file) krijg ik ik een geklop komend van ergens onderaan. Ik denk rechts voor, maar heb al ervaren dat het dan evengoed links achter kan zijn... Een soort van "kloenkgeluid", dat ook een beetje trilling doorgeeft. Het staat los van de schakelmomenten, het schakelen verloopt trouwens vlotjes, zowel op als af. Vorige week de snelweg opgegaan en er met bibberende knieën terug af gemoeten, na enkele kilometers bijna continu geklop en gedaver. Thuis gezet, de dag er na vertrokken, en de eerste 10 - 12 kilometers terug niks aan de hand... heel vreemd. Het rare is ook dat er voor de wielenwissel helemaal niets aan de hand was, de week ervoor nog 2000 km rondgereden in Engeland.. Misschien louter toeval, ik weet het niet. Mn garagist (geen officiële dealer) heeft de hele voortrein nagekeken, niets. Versnellingsbak en aanhangsels uitgelezen, geen foutmeldingen. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn?? Alvast bedankt!! Grtz, Mil
  9. Eerder
  10. Ik zie verschillende benamingen bij de zekeringen staan, maar onder welke zekering zit de dashboardverlichting?
  11. OIIIIIIIO

    Gespot!

    In de Bright video....... https://www.youtube.com/watch?v=rc_pYJHMZdk
  12. Ik heb onlangs een verhoogde cj7 gekocht die zelfde probleem had. Boven de 70 durfde ik niet. Bleek het caster van de vooras niet goed te zijn door foutief geplaatste shim wedges tussen de as en de bladveren. Zoals ab al schreef, plaats eens een paar foto’s
  13. Welkom Henry, Tja, erg verhoogd zeg je..... Dan kan er vanalles mee zijn. Doe eens wat fotos van de onderzijde en omschrijf eens welke klachten je ervaart.
  14. Hallo allemaal, Ik heb een hele mooie Wragler YJ die helemaal verbouwd is. Deze is erg verhoogd en is voorzien van een V8 met 350 pk.Alles prima.Alleen op de. weg is deze auto onbestuurbaar . Wat zou hiervoor een goede oplossing zijn? Mvg HENRY
  15. Ongeloofelijk maar waar, ik vond er 1 op straat tijdens het fietsen.... past perfect.
  16. Tri-link eronderuit gehaald, UCA's en ATB met angled bracket gemonteerd...
  17. Hey die cooland flush is misschien wel een goed idee, heb zaterdag de slangen vervangen en zag dat die van binnen vies waren inderdaad, dus ga k een flush doen en de waterpomp vervangen. Heb even op youtube zitten kijken maar het lijkt inderdaad die heat soak te zijn ja! Alleen is me nu nog steeds niet duidelijk wat hoer de beste oplossing voor gaat zijn? Suggesties? Want er zijn zoveel oplossingen als filmpjes🙈 In elk geval ontzettend bedankt voor het meedenken!
  18. Dit is de live data stream van deze ochtend, verse koelvloeistof, nieuwe radiator dop en thermostaat...DataLog-May_19_2024_9-55-09-AM.csv
  19. 95 graden is normaal. De temperatuur staat op de thermostaat en is standaard voor de 4.0. Heb je gezien of de oude koelvloeistof erg bruin en roestig was? Een coolant flush met additief zou kunnen helpen om de koelkanalen eens goed te reinigen. Het stotteren met warme motor zou ook kunnen worden veroorzaakt door zogenaamde heat soak. Zoek maar eens op Youtube naar Jeep 4.0 heat soak. Succes!
  1. Meer activiteit laden


×
×
  • Nieuwe aanmaken...