Spring naar bijdragen

mobiele telefoon abonnememt


F.M
 Share

Recommended Posts

heb je een mobiele telefoon met abonnement en je contract loopt bijna teneinde. dan kun je het volgende doen. je belt je telefoon provider op en je zegt mijn contract loopt op zijn einde. en dan vraag je. als ik mijn contract verleng krijg ik dan die type telefoon die je graag wilt hebben gratis. ligt er dan ook nog aan wat voor abonnement je hebt. maar soms lukt het wel of met bijbetaling. of je vraagt ik wil geen nieuwe mobiele telefoon hebben. maar hoeveel korting kan ik op mijn abonnement krijgen als ik het contract verleng.

ik heb gisteren opgebeld naar mijn mobiele telefoon provider. en gezegd mijn contract loopt bijna teneinde. en ik heb onderhandeld over een nieuwe mobiele telefoon. en mijn contract word weer verlengd met een jaar. en over een paar weken krijg ik de Nokia 6110 Navigator voor geinstalleerd met kaartmatriaal van europa van deur tot deur opgestuurd zonder bijbetaling.

en volgendjaar bel ik ze weer op als mijn contract weer bijna op zijn einde loopt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb je niet goed onderhandeld!
jawel. maar de N95 is pas halverwege dit jaar op de markt gekomen. en als volgendjaar de opvolger komt van de N95 dan kelderen de prijzen van de N95 flink naar beneden toe. want de meeste willen het nieuwste van het nieuwste hebben. maar ik ben al tevreden met een overjarig model
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap d'r niks van, volgens mij is er geeneen provider die iets voorniks weggeeft:no:

Hij zal het toch altijd terug willen verdienen of al verdiend hebben, daar zit volgens mij ook de onderhandelingsruimte!

Ik vind het jammer om te zien hoe er soms met zo'n kostbaar ding omgegaan wordt. Vandaag nog een N95 teruggekregen voor reparatie waarin duidelijk de sporen van een kroonkurk zaten.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap d'r niks van, volgens mij is er geeneen provider die iets voorniks weggeeft:no:

Hij zal het toch altijd terug willen verdienen of al verdiend hebben, daar zit volgens mij ook de onderhandelingsruimte!

.......

Helemaal mee eens,zit inmiddels al een jaar of 8 bij Ben/T-mobile dus dat zal dan wel de reden zijn dat ik hem wel gratis kreeg.

Afgelopen jaren hebben ze waarschijnlijk al meer dan genoeg verdient hebben op mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal mee eens,zit inmiddels al een jaar of 8 bij Ben/T-mobile dus dat zal dan wel de reden zijn dat ik hem wel gratis kreeg.

Afgelopen jaren hebben ze waarschijnlijk al meer dan genoeg verdient hebben op mij.

Ja, jij bent ook zo lang van stof.................;):lol::yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...